Vraag

• Haen
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08-2021
Mijn vraag
Mijn vrouw en ik gaan binnenkort naar Canada. Kan ik de Galaxy J5 2016 en de Galaxy S6 daar met een lokale simkaart gebruiken? ...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..Ik heb gelezen dat de VS en Canada niet het GSM 900 1800 protocol zouden gebruiken maar CDMA. Voor mij is dat koeterwaals maar misschien weet iemand van jullie of dat wat betekent voor de bruikbaarheid van mijn Galaxys in Canada..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-05 10:13
je zal het beste de modelnummers opzoeken en in de post zetten. er zijn meerdere versie's in de hele wereld. en met de modelnummer kunnen we specifiek zoeken naar jou toestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:35
Je moet er in ieder geval op letten dat de telefoonmaatschappij waarvan je de simkaart koopt de frequenties gebruikt die je telefoon ondersteunt. Dat is per telefoonmaatschappij verschillend.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:29

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Haen schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:18:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..Ik heb gelezen dat de VS en Canada niet het GSM 900 1800 protocol zouden gebruiken maar CDMA. Voor mij is dat koeterwaals maar misschien weet iemand van jullie of dat wat betekent voor de bruikbaarheid van mijn Galaxys in Canada..
Geef inderdaad even de exacte typenummers van beide toestellen en noem ook de providers die jullie willen gebruiken. Het is namelijk belangrijk dat de frequenties die de telefoons ondersteunen gebruikt worden door de providers.