Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En wat is nu de vraag of is dit alleen een mededeling?
aka Crypto T
Verwijderd
Ik denk dat het zootje weer graag aan de praat wil ??
Anders vond ik het een leuke opmerking..
Anders vond ik het een leuke opmerking..
als je nou eens de error hier post die word gegeven
daar kunnen we tenminste IETS mee
en stel voortaan ook de vraag zelf nog ff in je post
en stel voortaan ook de vraag zelf nog ff in je post
Okee
de vraag:
Heeft iemand enig idee hoe ik DOM_XML weer aan de praat kan krijgen. Ik draai dus IIS 5 op Win2k Pro. Het bestand bestaat maar hij geeft de error:
Unable to load dynamic libray: 'D:\...\php_domxml.dll' - Kan opgegeven module niet vinden
de vraag:
Heeft iemand enig idee hoe ik DOM_XML weer aan de praat kan krijgen. Ik draai dus IIS 5 op Win2k Pro. Het bestand bestaat maar hij geeft de error:
Unable to load dynamic libray: 'D:\...\php_domxml.dll' - Kan opgegeven module niet vinden
Dit is de gast die de module maakt:
steinm@majestix.fernuni-hagen.de
steinm@php.net
Misschien weet hij het...hij replyed meestal wel.
steinm@majestix.fernuni-hagen.de
steinm@php.net
Misschien weet hij het...hij replyed meestal wel.
offtopic:
Ben inmiddels overgestapt op phpxml, een xml class die gewoon lekker overal draait, niet zo buggy en incompleet is, en ook XPath support heeft die het goed doet. Benchmarks hebben uitgewezen dat deze klasse sneller is dan de domxml extensie, bij xml files tot 50k.
Ben inmiddels overgestapt op phpxml, een xml class die gewoon lekker overal draait, niet zo buggy en incompleet is, en ook XPath support heeft die het goed doet. Benchmarks hebben uitgewezen dat deze klasse sneller is dan de domxml extensie, bij xml files tot 50k.
Staan de benodigde dll's wel in je Winnt\system ? Hij heeft een (aantal) dll's nodig geloof ik
The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...
Uiteindelijk bennik er dan eindelijk achter. Je moet de libxml2.dll in je system map zetten. Ik heb meteen alle dll's uit de (standaard) dlls map uit de volledige donwload in die map gezet en bijna alle extensies doen het nu. Alleen dotnet, Oracle 8 etc. deden het niet.Op woensdag 27 juni 2001 19:09 schreef TheMrH het volgende:
Staan de benodigde dll's wel in je Winnt\system ? Hij heeft een (aantal) dll's nodig geloof ik
Dit is trouwens nu allemaal met PHP 4.1.0
Pagina: 1