Simpele vraag eigenlijk... stel nou ik heb twee laders die op het eerste gezicht identiek zijn... dus allebei, zeg 1.5A, USB 5V. Kan het zo zijn dat de ene lader de batterij op een 'betere' manier oplaad dan de andere? Want ik heb zo nu en dan het gevoel dat sommige laders 'slechter' zijn en de batterij (die in beide gevallen tot 100% is geladen) sneller leegloopt als ik de ene lader gebruik in vergelijking met de andere.
Dit gaat dus niet over de kwaliteit van de lader, origineel of Hotoi nepperd maar over de 'manier' van opladen (en of dat uberhaupt bestaat en dat ik het me dus niet inbeeld).
Kan het anders wellicht liggen aan het stroom-net...? Maakt het uit als het apparaat nog een tijdje na geladen te zijn aan de lader blijft hangen...? Ik ben geneigd te denken dat het allemaal in mijn hoofd zit...
Dit gaat dus niet over de kwaliteit van de lader, origineel of Hotoi nepperd maar over de 'manier' van opladen (en of dat uberhaupt bestaat en dat ik het me dus niet inbeeld).
Kan het anders wellicht liggen aan het stroom-net...? Maakt het uit als het apparaat nog een tijdje na geladen te zijn aan de lader blijft hangen...? Ik ben geneigd te denken dat het allemaal in mijn hoofd zit...
SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD