Android Studio 2.1.3 emulator wil niet fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rick_A
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:20
Hallo allemaal,

Ik probeer een android APK op een Microsoft Surface fullscreen te draaien. Ik heb Android Studio 2.1.3 geinstalleerd, en krijg de emulator draaiend met mijn APK erin, echter lukt het me niet om de grootte van het venster aan te passen, of om de emulator full screen te draaien.

Ik heb de volgende commandline opties geprobeerd voor emulator.exe zonder effect: -scale, -dpi-device, -full-screen

CTRL+ALT+F of ALT+ENTER zouden ook naar fullscreen moeten gaan, maar ook die krijg ik niet werkend.

Heb ik iets gemist?

Alle reacties

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:09
Kun je bluestacks niet gebruiken?

• Rick_A
Voor zover ik kan vinden moet bluestacks online kunnen, en dat is een no go. Het moet offline draaien.

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:09
Rick_A schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:36:
[...]

Voor zover ik kan vinden moet bluestacks online kunnen, en dat is een no go. Het moet offline draaien.
Zover ik bluestacks ken is dat geen vereiste. Je kan het altijd proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 15:53
Android emulator heeft een vaste screensize, afhankelijk van welk toestel je kiest om te emuleren. Je kan niet zomaar fullscreen gaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_A
Marco1994 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:18:
[...]

Zover ik bluestacks ken is dat geen vereiste. Je kan het altijd proberen
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Ik heb het geprobeerd, en installatie lukt wel, maar tijdens het opstarten lijkt hij toch verbinding met internet te willen. Misschien eenmalig, dat heb ik niet gekeken. Ik heb wel online posts gevonden die zeggen dat hij altijd online moet.

Maar wel bedankt voor de suggestie!
Pagina: 1