In de windows store krijg ik telkens 2 updates te zien voor games die ik niet meer geinstalleerd heb staan. In mijn geval gaat het om "asphalt 8" en "Herobots - build to battle".
Deze speleltjes heb ik een tijd geleden op de telefoon gehad maar op een gegeven moment verwijderd. Nu krijg ik dus de optie om te updaten, Vervolgens fout code 0x80070003. Ik kan alleen niet de updates uit de queue Verwijderen zonder dat ze weer terug komen.
Er is geen keuze voor het totaal opnieuw installeren van de ze games.
...
Mijn telefoon is een lumia 640XL
...
De fout code gegoogled maar niks wijzer geworden. En eventuele fixes met uitloggen uit het store acount en weer inloggen. etc. Tot nu toe niks werkend gevonden.
help!
...
Deze speleltjes heb ik een tijd geleden op de telefoon gehad maar op een gegeven moment verwijderd. Nu krijg ik dus de optie om te updaten, Vervolgens fout code 0x80070003. Ik kan alleen niet de updates uit de queue Verwijderen zonder dat ze weer terug komen.
Er is geen keuze voor het totaal opnieuw installeren van de ze games.
...
Mijn telefoon is een lumia 640XL
...
De fout code gegoogled maar niks wijzer geworden. En eventuele fixes met uitloggen uit het store acount en weer inloggen. etc. Tot nu toe niks werkend gevonden.
help!

...
[ Voor 5% gewijzigd door hasjee op 18-08-2016 12:47 ]
-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-