Toon posts:

Pfew! Hard werken en de queue leeg :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks TgF, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 116 moderator punten over.

Artikel Reakties Ongemod

de lijst is leeg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 27 juni 2001 14:25 schreef TgF het volgende:
Thanks TgF, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 116 moderator punten over.

Artikel Reakties Ongemod

de lijst is leeg

:)
Echt niet. Ik zie nog 8 ongemodde posts. Maar ik reageer bijna nooit, dus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik zocht naar een kort moment van ultieme glorie en de lijst was echt leeg.

Daar wou ik ff van genieten, maar goed, met die 116 punten (allen gisteren gekregen :) ) kan ik wel weer aan het werk.

/me To the rescue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

leeg is'tie meestal maar effe, ik heb me voor genomen om de queue elke avond effe door te lopen en reactie's in oudere draadjes er uit te halen, teminste als me voorraad punten het toelaat

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wat niet het resultaat mag zijn van dit prachtige Qemptying effort is veel draadjes waarin heel duidelijk de laatste tig reacties afgeraffeld zijn. Ik kom de laatste tijd bijzonder veel reacties tegen die op +1: gemodereerd staan en dat duidelijk niet zijn. Dan krijg ik echt het idee dat iemand de draad gewoon gehad wil hebben.

Heeft ook geen nut want daar krijg je alleen maar scheve gezichten van. Ik zeg niet dat dit niet gebeurd, maar als er een draad ui de Q gepakt wordt moet wel de gehele draad op zijn minst even doorgesnuffeld worden op de algemene stand van zaken qua mods in die draad om vervolgens de ongemodde beter te kunnen beoordelen. Deze nieuwe reacties moeten niet alleen maar een beoordeling krijgen omdat ze nog ongemod zijn, maar omdat ze gelezen zijn en naar waarde beoordeelt moeten worden. * KeX ziet liever meer ongemodde reacties dan veel wel gemodde maar slecht gemodde reacties. Kwaliteit boven kwantiteit. :)