Smijten met punten

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Da's wat hier incidenteel is gebeurd. En dus nog een keer mag.

Zowieso die +4's op de discussie hoeveel Gb een Tb is enzo. Da's al zo vaak an de orde geweets dat het bijna dubbelposts zijn (oke, ik overdrijf :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5093

Het gros heb ik al bemodderd, ik zal kijken naar de uitschieters en hopen dat die nog niet met mijn modschaaf kennis hebben gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had bijna zelf een topic geopend, want in die draad is het inderdaad behoorlijk erg. De reactie die * Jaymz ongetwijfeld bedoelde staat nu al op +4, terwijl ie IMHO maar een +2 waard is. Je krijgt hem er echter met geen mogelijkheid meer naartoe.

[zeurmode]
* Anoniem: 3400 wil de invoering van de powermòòòòòòhohohod. |:(
[/zeurmode]

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft daar al zowat de hele draad al gehad en nog staat alles zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hm Kex zit er weer eens tussen :P
dit was als reacti op die van Thor-korenwolf

je bent de niet de enige :P
ga die draad zo ook nog effe door, zullen wel weer veel punten sneuvelen ;(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik heb alleen even gekeken naar de reacties die eruit sprongen; mijn moderatie-gedrag heb ik voor deze week helaas een aantal tandjes terug moeten schakelen; ik loop alleen even het TMF door en ik heb vorige week wat meer gemod zodat er in ieder geval geen puntjes verloren gaan. :)

* korenwolf heeft deze week twee moeilijke tentamens: vandaag 'modellen voor digitale systemen' en vrijdagochtend 'wachttijd- en stagnatieproblemen'. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 27 juni 2001 21:47 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
* KeX heeft deze week twee moeilijke tentamens: vandaag 'modellen voor digitale systemen' en vrijdagochtend 'wachttijd- en stagnatieproblemen'. |:(
* KeX is morgen ook zwaar aan de beurt en heeft ook zijn modgedrag iets op aangepast. Sterker nog: na de actie van morgen ben ik waarschijnlijk meer dan een maand niet op T.net/GoT te vinden. <slik>

* KeX is zenuwachtig want hij studeeert morgen af en zwaait jullie daarvoor zeker nog even uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX zwaait terug :) en zal de gesprekken, snachts missen tussen het modden door :P

voor beiden: succes en sterkte *D

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 21:52 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

* KeX is morgen ook zwaar aan de beurt en heeft ook zijn modgedrag iets op aangepast. Sterker nog: na de actie van morgen ben ik waarschijnlijk meer dan een maand niet op T.net/GoT te vinden. <slik>

* KeX is zenuwachtig want hij studeeert morgen af en zwaait jullie daarvoor zeker nog even uit. :)
D'r gaan nog wel een aantal jaartjes overheen, voordat het bij mij zover is. In ieder geval wenst * Anoniem: 3400 * KeX alle geluk van de wereld, zelfs zoveel dat ie zelfs niks mee over heeft. Veel succes!

Ik vind het heel jammer dat je dan een maand weg moet, beste tweede-lichting-collega. ;) Is het niet mogelijk om tijdelijk een modemlijn te gebruiken? En wat gebeurt er over een paar maanden eigenlijk? Ga je in de chemie werken? Ben je dan overdag nog op GoT? Volgens mij is er maar één laboratorium in Nederland waar chemici overdag diehard zitten te Gotten. Stond in Nijmegen, dacht ik...

* KeX is trouwens zeker ook geen barkeeper in een internetcafé!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 21:37 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[zeurmode]
* Anoniem: 3400 wil de invoering van de powermòòòòòòhohohod. |:(
[/zeurmode]
Ik moet zeggen dat ik heel misschien een tijdelijk ideetje gaat lanceren vooruitlopend op de PowerModder.

'T gaat alleen een beetje vergaand, vandaar ik het nog even aankijk (Ik zoek eigenlijk gewoon een goeie aanleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 27 juni 2001 22:07 schreef Thor-korenwolf het volgende:

D'r gaan nog wel een aantal jaartjes overheen, voordat het bij mij zover is. In ieder geval wenst * Anoniem: 3400 * KeX alle geluk van de wereld, zelfs zoveel dat ie zelfs niks mee over heeft. Veel succes!
Bewqar in ieder geval genoeg voor je tentamens. Hier heb je toch voor de zekerheid nog wat van mij. ;)
Ik vind het heel jammer dat je dan een maand weg moet, beste tweede-lichting-collega. ;) Is het niet mogelijk om tijdelijk een modemlijn te gebruiken? En wat gebeurt er over een paar maanden eigenlijk?
Nee, verhuisd en daar niet is eens gewone telefoon, en die komt er ook niet. Hoop per 1 augustus kabel te hebben.
Ga je in de chemie werken? Ben je dan overdag nog op GoT? Volgens mij is er maar één laboratorium in Nederland waar chemici overdag diehard zitten te Gotten. Stond in Nijmegen, dacht ik...
Ben druk aan het solliciteren en rondkijken. * KeX is AIO in Nijmegen ja. Maar heb even genoeg uni gezien. Heb overigens wel binnenkort mijn eerste geprek in Nijmegen
* KeX is trouwens zeker ook geen barkeeper in een internetcafé!? :?
Nee maar hm das een tijdelijk idee, verder knuppel ik af en toe wel een bekende achter de verbinding neer om even snel mee te lurken en een modje links en rechts uit te delen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

GRmlbl |:(
Kex er weer tussen :P

Jaymz,
Kun je meeer vertellen :?
of is het nog te vroeg daar voor :?
Je maakt ons in iedergeval nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 22:12 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik heel misschien een tijdelijk ideetje gaat lanceren vooruitlopend op de PowerModder.

'T gaat alleen een beetje vergaand, vandaar ik het nog even aankijk (Ik zoek eigenlijk gewoon een goeie aanleiding)
Ben ik daar zomaar bang, dat ik denk te weten wat * Jaymz bedoelt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 22:15 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Ben ik daar zomaar bang, dat ik denk wat * Jaymz bedoelt... >:)
Vertel, vertel, desnoods leggen we bij :) (Bert Visscher)

[+]
Oh, Kex, je mag ook mailen, ik ben wel benieuwd of ik wat denk, wat jij denkt dat ik denk correct is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 22:15 schreef gellie het volgende:
GRmlbl |:(
Kex er weer tussen :P

Jaymz,
Kun je meeer vertellen :?
of is het nog te vroeg daar voor :?
Je maakt ons in iedergeval nieuwsgierig :)
'T is een kwestie van optellen en aftrekken:

Wat zijn de "problemen" waar 'we' tegenaanlopen, en waar je (haast) niets tegen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm :P
ben benieuwd :)
nouja ik wacht het wel af, voorlopig mod ik met schaarse puntjes wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 22:17 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Vertel, vertel, desnoods leggen we bij :) (Bert Visscher)

[+]
Oh, Kex, je mag ook mailen, ik ben wel benieuwd of ik wat denk, wat jij denkt dat ik denk correct is. :)
Alsof Kex daar nu tijd voor heeft... |:(
* Anoniem: 3400 is geen kloon van * KeX , of m.a.w. * Jaymz haalt * KeX en * Anoniem: 3400 door elkaar, net als * Anoniem: 3400 soms * KeX en * korenwolf door elkaar haalt.

Maar goed, het scheelde niet veel en ik had mijn kwade vermoedens hier gepost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 22:29 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Alsof Kex daar nu tijd voor heeft... |:(
* Anoniem: 3400 is geen kloon van * KeX , of m.a.w. * Jaymz haalt * KeX en * Anoniem: 3400 door elkaar, net als * Anoniem: 3400 soms * KeX en * Jaymz door elkaar haalt.

Maar goed, het scheelde niet veel en ik had mijn kwade vermoedens hier gepost. :P
Ah, ik snapte het ook niet helemaal. Nu denk ik wel weer dattik het begrijp. Toch ben ik nog steeds benieuwd.
AL je geen tijd heb, wat doe je nu da hier :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
AL je geen tijd heb, wat doe je nu da hier :? >:)
Hou alsjeblieft op, ik had al een ***-tentamen vandaag, mag ik dan even bijkomen. Als ik nu trouwens stop met computeren, val ik gewoon in slaap, dus dit is in ieder geval nog nuttiger... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 27 juni 2001 22:32 vroeg Jaymz zich af wat ik hier deed als ik druk was:
Powerpointpresentatie [alt-tab] GoT/16 [alt-tab] T.net/fp

* KeX moet toch een beetje weten wat jullie allemaal bekokstoven ;)
Pagina: 1