Op woensdag 27 juni 2001 22:07 schreef Thor-korenwolf het volgende:
D'r gaan nog wel een aantal jaartjes overheen, voordat het bij mij zover is. In ieder geval wenst * Anoniem: 3400 * KeX alle geluk van de wereld, zelfs zoveel dat ie zelfs niks mee over heeft. Veel succes!
Bewqar in ieder geval genoeg voor je tentamens. Hier heb je toch voor de zekerheid nog wat van mij.

Ik vind het heel jammer dat je dan een maand weg moet, beste tweede-lichting-collega.

Is het niet mogelijk om tijdelijk een modemlijn te gebruiken? En wat gebeurt er over een paar maanden eigenlijk?
Nee, verhuisd en daar niet is eens gewone telefoon, en die komt er ook niet. Hoop per 1 augustus kabel te hebben.
Ga je in de chemie werken? Ben je dan overdag nog op GoT? Volgens mij is er maar één laboratorium in Nederland waar chemici overdag diehard zitten te Gotten. Stond in Nijmegen, dacht ik...
Ben druk aan het solliciteren en rondkijken.
* KeX is AIO in Nijmegen ja. Maar heb even genoeg uni gezien. Heb overigens wel binnenkort mijn eerste geprek in Nijmegen
* KeX is trouwens zeker ook geen barkeeper in een internetcafé!?

Nee maar hm das een tijdelijk idee, verder knuppel ik af en toe wel een bekende achter de verbinding neer om even snel mee te lurken en een modje links en rechts uit te delen.