Gisteren heb ik per ongeluk een verkeerd bestand gedownload via internet en ben ik even weggelopen omdat het bestand moest downloaden. Toen ik terugkwam zat mijn hele pc vol met virussen en spam. Mijn cpu zat op 100% en mijn HDD maakte piepgeluiden. Ik ben ongeveer 1,5 uur bezig geweest om alle bestanden te uninstallen en te verwijderen en dat is gelukt. Mijn pc doet het weer goed maar ik heb waarschijnlijk per ongeluk wat verkeerds verwijderd.....
Als ik via Edge of Chrome naar bijvoorbeeld een website ga laadt hij wel maar kan het dns adres niet vinden (?). Als ik naar steam ga werkt de store wel gewoon en zijn mijn vrienden online maar steam browser werkt ook niet...... Iemand die mij kan helpen? Ik heb mijn prullenbak op de pc al leeggemaakt dus terughalen kan ik niet meer maar ik heb beneden wel een andere pc staan met win 10.
Bedankt voor uw hulp
Als ik via Edge of Chrome naar bijvoorbeeld een website ga laadt hij wel maar kan het dns adres niet vinden (?). Als ik naar steam ga werkt de store wel gewoon en zijn mijn vrienden online maar steam browser werkt ook niet...... Iemand die mij kan helpen? Ik heb mijn prullenbak op de pc al leeggemaakt dus terughalen kan ik niet meer maar ik heb beneden wel een andere pc staan met win 10.
Bedankt voor uw hulp