Toon posts:

2e beeldscherm (VGA->DVI) werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een tweede beeldscherm weten te krijgen, deze heeft een VGA-output.
Ik wil hem aansluiten op mijn computer, waar een DVI-I, DVI-D en HDMI poort in zitten, de HDMI poort is al gebruikt voor mijn eerste beeldscherm, dus daarom heb ik 2 adapters van een vriend gekregen, een DVI-I->VGA en een DVI-D->VGA. Ik heb ze allebei geprobeerd maar windows herkent geen beeldscherm. Het beeldscherm werkt wel want ik heb hem aangesloten op mijn laptop met alleen de VGA-kabel en dat werkt gewoon.

Wat moet ik doen? Werken de adapters niet? Moet ik iets anders instellen?

Ik heb een Nvidea Geforce GTX 970 videokaart en een Asus z-97k moederbord, mogelijk helpt deze info.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 10:29 ]

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DVI-D naar VGA kan per definitie niet werken, aangezien DVI-D enkel digitaal is en VGA enkel analoog. DVI-I naar VGA kan werken, als de poort ook daadwerkelijk DVI-I (dus digitaal+analoog) levert.

Geef eens exact aan welk nVidia het is geen Nivea handcreme 8)7 GeForce GTX970 je hebt, de uitvoering bepaalt welke aansluitingen er exact op zitten. En welke monitor je gebruikt.

Verder, dit is een vraag over videokaarten en beeldschermen. Daar hebben we een apart forum voor, Videokaarten & Beeldschermen :z

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!