Een gamevriend van me is een tijdje uit de running geweest wat betreft gamen. Hij wilt nu een comeback maken maar is ondertussen ook in aanraking gekomen met het filmen van 4k video's. Nu heeft hij mij gevraagd of ik hem wil helpen met een pc samen te stellen die 4k kan editen maar ook kan gamen. Zijn budget is 1500euro.
Hij wilt een geheel nieuwe pc dus we zullen geen oude onderdelen hergebruiken.
Ik heb eerder een goede ervaring gehad met arcticsecrets.nl voor een andere vriend. Op hun site heb ik het een en ander al geprobeerd samen te stellen, ik kom telkens net 100euro boven het budget uit of iets dergelijks. Daarnaast ben ik er niet volledig van op de hoogte wat een pc precies nodig heeft om 4k te editen (ik ben ook meer game gericht).
Mijn vraag aan jullie is: kunnen jullie mij helpen met het samenstellen van die pc?
Hetgeen dat ik heb samen gesteld:
- NZXT S340
- Intel Core i7 6700K / 4,00GHz
- ASUS Z170 Pro Gaming
- Corsair Vengeance LPX 16GB 2666MHz DDR4
- 750W Corsair CX750M
- Samsung 750 EVO 250 GB (SSD)
- Seagate Barracuda 2 TB
- Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB)
- Corsair Hydro Series H100i v2
Bij voorbaat dank!
Hij wilt een geheel nieuwe pc dus we zullen geen oude onderdelen hergebruiken.
Ik heb eerder een goede ervaring gehad met arcticsecrets.nl voor een andere vriend. Op hun site heb ik het een en ander al geprobeerd samen te stellen, ik kom telkens net 100euro boven het budget uit of iets dergelijks. Daarnaast ben ik er niet volledig van op de hoogte wat een pc precies nodig heeft om 4k te editen (ik ben ook meer game gericht).
Mijn vraag aan jullie is: kunnen jullie mij helpen met het samenstellen van die pc?
Hetgeen dat ik heb samen gesteld:
- NZXT S340
- Intel Core i7 6700K / 4,00GHz
- ASUS Z170 Pro Gaming
- Corsair Vengeance LPX 16GB 2666MHz DDR4
- 750W Corsair CX750M
- Samsung 750 EVO 250 GB (SSD)
- Seagate Barracuda 2 TB
- Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB)
- Corsair Hydro Series H100i v2
Bij voorbaat dank!
[ Voor 15% gewijzigd door LeSkittle op 17-08-2016 22:38 . Reden: Componenten lijstje toegevoegd ]