Dag beste tweakers,
Ik probeer mijn systeem te testen op stabiliteit na het builden van mijn pc. Als ik de ROG stresstest aanzet voor 30min met de optie "up to 4GB" heb ik geen problemen. Wanneer ik dit echter doe met de optie "up to 8GB" of "up to 16GB" kreeg ik steeds (soms na 5min, soms na 26min, ...) de melding "instability detected"
De log toont dan ook telkens het volgende:
Ligt de fout aan mijn systeem of wijst "Blender:BLF_lang_init: 'locale' data path for translations not found, continuing" naar een fout in de benchmark?
De volledige log staat hier: https://dl.dropboxusercon...696/rog-realbench-log.txt
Mijn specs:
MartenBE
Ik probeer mijn systeem te testen op stabiliteit na het builden van mijn pc. Als ik de ROG stresstest aanzet voor 30min met de optie "up to 4GB" heb ik geen problemen. Wanneer ik dit echter doe met de optie "up to 8GB" of "up to 16GB" kreeg ik steeds (soms na 5min, soms na 26min, ...) de melding "instability detected"
De log toont dan ook telkens het volgende:
blender.crash.txt bevat dan het volgende:...
Handbrake: E
Handbrake: ncoding: task 1 of 1, 51.17 % (7.81 fps, avg 0.92 fps, ETA 00h23m24s)
Handbrake:
Handbrake: Encoding: task 1
Handbrake: of 1, 51.17 % (7.81 fps, avg 0.92 fps, ETA 00h23m24s)
Blender:BLF_lang_init: 'locale' data path for translations not found, continuing
Writing: C:\Users\Somebody\AppData\Local\Temp\blender.crash.txt
Ik heb het geheugen getest met 2 passes van memtest86 (+/- 3uur lang) en die detecteerde geen errors.# Blender 2.68 (sub 0), Revision: 58537
Ligt de fout aan mijn systeem of wijst "Blender:BLF_lang_init: 'locale' data path for translations not found, continuing" naar een fout in de benchmark?
De volledige log staat hier: https://dl.dropboxusercon...696/rog-realbench-log.txt
Mijn specs:
- i7-6700K (fixed op 1.265V omdat deauto settings te veel voltage gaven, heb het ook getest op default settings en dat gaf hetzelfde resultaat)
- ASUS VIII Maximus Ranger
- 16 GB RAM
- Cryorig R1 Ultimate cooler
MartenBE