Toon posts:

OC'en P2 233

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heren/ dames OC'ers,
Ik heb in me servertje, waarop NT 4 draait een P2 233 zitten, maar vind dit een beetje traag. Ik doe voor de rest geen bizarre dingen met het appraat, hooguit dat ik hem eens een keertje zal gebruiken als Unreal Tournament server, maar dat zien we nog wel. Mijn vraag is tot welke snelhied ik dit ding met een gerust hart kan OC'en zonder dat ik hiervoor aparte koelers en heel de rataplan voor moet aanschaffen. Ben tenslotte een echte Nederlander. Oh, en ik weet niet of het iets uitmaakt, maar er zit 64 MB bij...

Advise, advise...

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23

RvV

Ik denk dat die paar Mhz die je er uit zou kunnen niet echt veel nut zou hebben... Misschien zou je de 260 kunnen halen?

Y'24

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
k zou zeggen kijk eens op http://www.hwupgrade.com/overclock/cpu/index9.html een handige site voor overklokkers (deze index gaat al meteen naar de gewenste info toe volgens mij) maar het blijft natuurlijk gokken. Ik heb een P-II-266@300 lopen als servertje (ook nog op NT4 server) en dat gaat prima. Het is maar een server (data doorgeven) en hoeft geen grafisch geweld te verwerken.