Een hele goedeavond tweakers,
Voordat ik begin een klein beetje achtergrondinformatie.
Thuis had ik een nas draaien voor films en series. In deze nas zit een 3tb hdd met als besturingssysteem xpenology.
Nu ben ik afgelopen week verhuisd, helaas heb ik hier nog geen Internet en kan ik dus ook geen films kijken.
Dus ik heb de HDD uit de nas gehaald en in mijn desktop met Windows 10 gestopt.
Tot zover de achtergrond informatie.
Mijn probleem:
Ik kan de harde schijf niet benaderen via Windows verkenner.
In de bios is de schijf wel te zien, Schjjfbeheer geeft ook aan dat de harde schijf aanwezig en online is.
In schijfbeheer heb ik alleen maar de optie om de schijf te converteren naar een dynamische schijf.
Doordat ik geen Internet op de desktop heb kan ik helaas ook geen screenshots uploaden.
Wie kan mij helpen?
Groet, Marc
Voordat ik begin een klein beetje achtergrondinformatie.
Thuis had ik een nas draaien voor films en series. In deze nas zit een 3tb hdd met als besturingssysteem xpenology.
Nu ben ik afgelopen week verhuisd, helaas heb ik hier nog geen Internet en kan ik dus ook geen films kijken.
Dus ik heb de HDD uit de nas gehaald en in mijn desktop met Windows 10 gestopt.
Tot zover de achtergrond informatie.
Mijn probleem:
Ik kan de harde schijf niet benaderen via Windows verkenner.
In de bios is de schijf wel te zien, Schjjfbeheer geeft ook aan dat de harde schijf aanwezig en online is.
In schijfbeheer heb ik alleen maar de optie om de schijf te converteren naar een dynamische schijf.
Doordat ik geen Internet op de desktop heb kan ik helaas ook geen screenshots uploaden.
| Forum | ||
Wie kan mij helpen?
Groet, Marc