creative 2500 dtt verschil ?

Pagina: 1
Acties:

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gezien het plaatje dat je bij die "playworks" ziet, kan je er wel vanuit gaan dat het dezelfde is jah.

Afbeeldingslocatie: http://csw.creative.com/products/images/ps2500.gif
Afbeeldingslocatie: http://csw.creative.com/products/images/dtt2500.gif

Allebei een DTT2500 van cambridge audio. De bovenste een OEM voor Playworks, de onderste voor Creative. Simpel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dat playworks geval heeft een aansluiting voor playstation, de onderste is voor pc.
Volgens mij...;)

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
dezelfde alleen onder een andere naam dus

...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 27 juni 2001 14:18 schreef mistraldk het volgende:
Dat playworks geval heeft een aansluiting voor playstation, de onderste is voor pc.
Volgens mij...;)
Ze hebben beide een digitale ingang. Het is gewoon dezelfde onder een andere naam volgens mij.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Foxke
  • Niet online
Leker handig allemaal :?
't ziet er allemaal wel goed uit

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Nu nog goed klinken. MAarjah, daar richt Creative zich niet op, die richt zich op marketing.

Dus Creative is overal te koop, heeft altijd genoeg aansluitingen en zelf voor de playstation! (gewoon optical in (hebben zoveel sets) maargoed), en uiteraard ondersteuning voor DolbyDigital Digital dit digital dat met uiteraard ingebouwde decoder, nu nog een ingebouwde adapter/voeding! Ja mensen het leven zit niet mee!

Maargoed, als acoustische kwaliteit je niet boeit en je wilt snel een goedkoop bagger setje dat alles ondersteund en alle aansluitinkjes heeft moet je zeker voor Creative gaan ja.

Ff nog offtopic'er, weet iemand wat het verschil is tussen de DTT3500 en de DTT2500, iets met ingebouwde decoder toch ofzo?
Pagina: 1