Hallo Medetweakers,
Heb een laptop gekregen van een kennis, deze wil ik graag herinstalleren met een SSD.
Nu zit er een fixed HDD in de BIOS.
Verder kan ik ook geen ander OS installeren dan Windows 8, hier zou ik graag Windows 7 of 10 op zien.
Als ik de BIOS in zou kunnen komen zou het probleem waarschijnlijk wel te tackelen zijn, maar hier houdt het al op.
De laptop kwam tijdens een actie van OXXIO, die deze weer van Paradigit kreeg.
Beide partijen gevraagd, deze hadden geen idee wat het BIOS password kon zijn.
Nu mijn vraag, heeft iemand van jullie een omweg, of het wachtwoord?
P.s. het verwijderen van de CMOS batterij heeft niet geholpen, waarschijnlijk omdat het wachtwoord van de BIOS in de EEPROM zit. Om hier nou 2 draadjes op te solderen zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Hoor graag :)!
Heb een laptop gekregen van een kennis, deze wil ik graag herinstalleren met een SSD.
Nu zit er een fixed HDD in de BIOS.
Verder kan ik ook geen ander OS installeren dan Windows 8, hier zou ik graag Windows 7 of 10 op zien.
Als ik de BIOS in zou kunnen komen zou het probleem waarschijnlijk wel te tackelen zijn, maar hier houdt het al op.
De laptop kwam tijdens een actie van OXXIO, die deze weer van Paradigit kreeg.
Beide partijen gevraagd, deze hadden geen idee wat het BIOS password kon zijn.
Nu mijn vraag, heeft iemand van jullie een omweg, of het wachtwoord?
P.s. het verwijderen van de CMOS batterij heeft niet geholpen, waarschijnlijk omdat het wachtwoord van de BIOS in de EEPROM zit. Om hier nou 2 draadjes op te solderen zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Hoor graag :)!