Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke laptop kiezen met goed touchpad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
word-excel-powerpoint
het is geen laptop om te gamen of om video's te bewerken

Wat is je budget?
max 1000 EUR

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het is een back-up professionele laptop om mee te nemen naar vergaderingen buiten kantoor. scherm max 13"

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb al wat rondgekeken, en ik denk aan aan een i5 processor, 256 GB opslag, 8 GB geheugen. Het heikele punt dat naar voor komt is de trackpad. ik zou graag een performante trackpad hebben. ik ben gewoon op mac te werken, waarvan gezegd wordt dat ze een oerformante trackpad hebben. dit moet echter een windows computer zijn. ASUS lijkt mij een goede optie. wat denken jullie?

dankjewel!!!!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31

D4NG3R

kiwi

:)

Sjezus, met die eisen zijn die specificaties behoorlijk overkill. Daarnaast de vraag: Vanwaar geen bluetooth muisje?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Wil je per se een trackpad, of is een track-point, zo'n muis-stickje zoals lenovo dat o.a. heeft, een overweging?

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Verwijderd

Topicstarter
is dat echt een overkill? dat zijn de specificaties van mijn macbook air, er moet toch iets gelijkaardig te vinden zijn voor windows? de laptop gaat mee op verplaatsing, daarom is het handig dat hij gewoon een trackpad heeft dat werkt. track-point kan ook.
ik kan ook zakken in processor anders.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31

D4NG3R

kiwi

:)

Voor officegebruik? Dan kan je af met elke willekeurige dualcore van de laatste 10 jaar. Zolang er maar een SSD in het systeem zit voor het OS en het Office pakket maakt het eigenlijk geen drol uit waar de rest van het systeem uit bestaat.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken