Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Jonker
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-08-2021
Laatst heb ik het scherm van mijn Samsung Galaxy S7 Edge laten vervangen.
Nu is het zo dat er 3 donkere balken uit het niets in mijn scherm zijn ontstaan.
Op screenshots die ik naar andere stuur is het niet te zien en als ik de foto over zet op mijn laptop dan is er ook niets te zien, terwijl deze balken toch echt duidelijk in mijn scherm zitten.

Nu zei het bedrijf dat mijn mobiel gerepareerd heeft dat dit drukschade is, terwijl na niet eens 10 minuten op google blijkt dat dit dus pure onzin is.

Kan iemand mij hier mee verder helpen?
Want ik zou zelf niet weten hoe ik nu verder mee moet.

Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:00
Terugsturen voor reparatie lijkt me de meest logische oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Rick Jonker schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:20:
Laatst heb ik het scherm van mijn Samsung Galaxy S7 Edge laten vervangen.
Nu is het zo dat er 3 donkere balken uit het niets in mijn scherm zijn ontstaan.
Op screenshots die ik naar andere stuur is het niet te zien en als ik de foto over zet op mijn laptop dan is er ook niets te zien, terwijl deze balken toch echt duidelijk in mijn scherm zitten.

Nu zei het bedrijf dat mijn mobiel gerepareerd heeft dat dit drukschade is, terwijl na niet eens 10 minuten op google blijkt dat dit dus pure onzin is.

Kan iemand mij hier mee verder helpen?
Want ik zou zelf niet weten hoe ik nu verder mee moet.

Bij voorbaat dank.
Een screenshot werkt natuurlijk niet. Je zult met een camera een foto moeten maken wil je de strepen kunnen laten zien.

Maar het is niet goed dus weer terug sturen. Lijkt me dat er garantie op de reparatie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 813681

Hoi Rick,

Dit de strepen die door jouw beeld heen lopen zijn toch wel degelijk een hardware fout.
De meest voor de hand liggende oorzaak zou kunnen zijn dat de hardware zelf al niet goed was of dat tijdens de reparatie het scherm niet goed of te hard aangedrukt is.

Mijn advies is terug gaan naar de reparateur of met Samsung zelf contact opnemen.

Veel succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitman1961
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-04 13:23
Hoi ik heb een S7edge, die na enkele maanden opeens een wit vlak van ongeveer 3 cm hoog heeft aan de onderkant van de telefoon.Ook staan er 3 verticale brede strepen op en is de kleur willekeurig normaal, groen en paars.
dit gebeurde nadat ik mijn 3e LED VIEW COVER geinstalleerd had. cover werkt ook niet goed. steeds na opladen met mijn orginele lader gaat de cover kapot!! in begin blijven de led's even weg en dit wordt van kwaad naar erger totdat ze het helemaal niet meer doen. mijn eerste cover was uit juni en is overleden in begin september ,mijn tweede is van de 17e sept en ging ter ziele op de 18e sept. mijn probleem is nu veroorzaakt door mijn 3e cover. deze heb ik de 22e ontvangen en mijn telefoon ging meteen raar doen na de 1e oplading!

heeft iemand enig idee hoe dit komy en hoe op te lossen.
komt altijd op een ongelegen moment en nu zeker. over 2 dagen ga ik op vakantie en heb dus die telefoon hard nodig!!

samsung bellen heeft niet echt geholpen. heb nog niets vergoed gehad en voor mijn telefoon zijn ze dit weekend niet beschikbaar.

kortom dikke strees want alles van mijn vakantie staat op die f.....k telefoon. en dat voor een adviesprijs van rond de €800,--
Smsung zou zich moeten schamen!!!!

hoor hopelijk heel snel van jullie zodat ik mijn telefoon misschien nog kan gebruiken.

Peter :( :( 8)7 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door hitman1961 op 25-09-2016 10:48 . Reden: aansluiting met kleurprobleem rick ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
hitman1961 schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:46:
hoor hopelijk heel snel van jullie zodat ik mijn telefoon misschien nog kan gebruiken.
Maak even een nieuw topic aan, aangezien jou problemen iets anders zijn dan die van de TS. Verder ben ik wel bang dat het gewoon een garantiekwestie wordt.

Wat ik in ieder geval wel kan aanraden om een backup te maken nu de telefoon nog gewoon werkt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.