Ik had een vraag. ik ga waarschijnlijk de cryorig h7 in mijn build stoppen.
Maar ik wil mijn cpu gaan overclocken (i5 6600k) ik weet niet hoe hoog ik hem ga overclocken want ik ben niet bekend met overclocken (een ICT'er gaat mij helpen en ook met mijn rig te bouwen en installeren enzo) maar wat zijn de temperaturen bij bijvoorbeeld het spelen van gta 5 of the division alle nieuwste games met de beste graphics (ofterwijl max load denk ik) want ik ben heel erg zuinig en voorzichtig met mijn nieuwe pc dan zodat niet alles overheat enzo. En ook wil ik geen Corsair h100i v2 kopen (ga ik later wel kopen) omdat het gewoon te duur is. (als ik hem 2de hands vind neem ik hem wel natuurlijk)
ik ga het btw waarschijnlijk naar 4ghz overclocken (en misschien meer als dat kan want andere mensen hebben het wel is tot 4,3ghz overclocked.)
Maar wat zijn dus ongeveer de temperature bij gamen of renderen en idle je snapt me xd.
Zie hier: De specificaties!
CPU: Intel Core i5-6600K 3.5GHz Quad-Core Processor
CPU Cooler: Corsair H55 57.0 CFM Liquid CPU Cooler
Motherboard: MSI Z170A SLI PLUS ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Corsair Vengeance LED 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Storage: Samsung 250GB 2.5" Solid State Drive
Storage: Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Case: NZXT S340 (Black)
Power Supply: SeaSonic 520W 80+ Bronze Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Case Fan: NZXT RF-FN122-RB 45.0 CFM 120mm Fan
Video kaart: Palit Gtx 1060 Dual fanned
Bedankt voor het lezen en helpen!
Maar ik wil mijn cpu gaan overclocken (i5 6600k) ik weet niet hoe hoog ik hem ga overclocken want ik ben niet bekend met overclocken (een ICT'er gaat mij helpen en ook met mijn rig te bouwen en installeren enzo) maar wat zijn de temperaturen bij bijvoorbeeld het spelen van gta 5 of the division alle nieuwste games met de beste graphics (ofterwijl max load denk ik) want ik ben heel erg zuinig en voorzichtig met mijn nieuwe pc dan zodat niet alles overheat enzo. En ook wil ik geen Corsair h100i v2 kopen (ga ik later wel kopen) omdat het gewoon te duur is. (als ik hem 2de hands vind neem ik hem wel natuurlijk)
ik ga het btw waarschijnlijk naar 4ghz overclocken (en misschien meer als dat kan want andere mensen hebben het wel is tot 4,3ghz overclocked.)
Maar wat zijn dus ongeveer de temperature bij gamen of renderen en idle je snapt me xd.
Zie hier: De specificaties!
CPU: Intel Core i5-6600K 3.5GHz Quad-Core Processor
CPU Cooler: Corsair H55 57.0 CFM Liquid CPU Cooler
Motherboard: MSI Z170A SLI PLUS ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Corsair Vengeance LED 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Storage: Samsung 250GB 2.5" Solid State Drive
Storage: Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Case: NZXT S340 (Black)
Power Supply: SeaSonic 520W 80+ Bronze Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Video kaart: Palit Gtx 1060 Dual fanned