Beste Tweakers,
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn eerste pc, ik heb alles er ingezet behalve de gpu. Toen ik teste of hij het deed ging alles aan voeding, cpu, mobo en fans, maar na een paar seconden stopte alles en een paar seconden later ging alles weer aan en dit bleef zo doorgaan.
hier is mijn build, er komt als het goed is morgen een gtx 1070 bij.
Ik heb alle kabels al driedubbel gecheckt en volgens mij zit alles goed, het enige wat wel raar is is dat de ram niet goed lijkt te zitten, ik heb het er zo diep mogelijk ingedrukt zonder te veel kracht te zetten maar nog steeds gaat het plastic hendeltje om het vast te zetten er niet terug op. Ik ben bang dat ik iets beschadig als ik nog harder zou drukken.
Ook zal ik later nog wat foto's maken mocht het nodig zijn.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn eerste pc, ik heb alles er ingezet behalve de gpu. Toen ik teste of hij het deed ging alles aan voeding, cpu, mobo en fans, maar na een paar seconden stopte alles en een paar seconden later ging alles weer aan en dit bleef zo doorgaan.
hier is mijn build, er komt als het goed is morgen een gtx 1070 bij.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 52,37 | € 52,37 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 74,50 | € 74,50 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 149,89 | € 149,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 723,61 |
Ik heb alle kabels al driedubbel gecheckt en volgens mij zit alles goed, het enige wat wel raar is is dat de ram niet goed lijkt te zitten, ik heb het er zo diep mogelijk ingedrukt zonder te veel kracht te zetten maar nog steeds gaat het plastic hendeltje om het vast te zetten er niet terug op. Ik ben bang dat ik iets beschadig als ik nog harder zou drukken.
Ook zal ik later nog wat foto's maken mocht het nodig zijn.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!