Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Vandaag heeft mijn schoonvader ontdekt dat hij nog een racestuur heeft liggen met pedalen (pricewatch: Big Ben Racing Seat + Draadloos Stuurwiel, maar de ontvanger kwijt is. Aangezien ik al jaren droom van een racestuur, maar er momenteel het geld niet voor heb, ben ik natuurlijk enorm geïnteresseerd.

Volgens deze site draait het op een 2.4GHz frequentie, ik weet niet of jullie hier iets mee zijn? http://bluemouth.com/ps3/...-racing-seat-multi-format

Weten jullie of ik er nog iets mee kan doen of dat het voor de vuilbak is? Ik heb alleen maar neens gevonden, maar misschien dat jullie wel nog wat advies voor mij hebben.

Alvast bedankt voor julie hulp!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zo goed als alle draadloze dingen werken over de 2.4 GHz band. Wifi, bluetooth, muis, tobo, alles werkt er wel zo'n beetje mee. Dus echt nuttig is die informatie niet. ;)
Heb je er al aan gedacht om contact op te nemen met de fabrikant zelf? Mogelijk kunnen ze de ontvanger sturen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:10:
Zo goed als alle draadloze dingen werken over de 2.4 GHz band. Wifi, bluetooth, muis, tobo, alles werkt er wel zo'n beetje mee. Dus echt nuttig is die informatie niet. ;)
Heb je er al aan gedacht om contact op te nemen met de fabrikant zelf? Mogelijk kunnen ze de ontvanger sturen.
Excuseer, ik was niet zeker of jullie er iets mee zouden zijn, maar ik kon het maar meegeven O-)

Daar had ik inderdaad al eens aan gedacht maar eerlijk gezegd nog niet op teruggekomen, mede omdat ik bang ben dat zij deze niet meer hebben aangezien het al zo een oud product is. Ik heb er nu werk van gemaakt en een mail gestuurd. Ik kan het maar proberen. Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
En anders kan je altijd even op marktplaats of iets zoeken of iemand toevallig nog ergens een defecte heeft van hetzelfde type ;)

Desktop | Server | Laptop