Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige systeem:
I5 3570k @4,2ghz
Msi gaming moederbord met crossfire support
Hyper212 evo
*Defecte r9 280
Rm550x voeding
16gb ddr3 ram
N300 closed case
1080p 60hz 1ms response samsung schermpje
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is absoluut max van 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor alle merken, maar shadowplay zou best wel fijn zijn
Dus mijn r9 280 is helaas gestorven afgelopen week en ik had een behulpzame vriend die me de rest van de vakantie zijn gtx 970 kon lenen. Deze switch heeft me wel even een wake-up call gegeven want wat een geweldige verandering in performance was dat! Daarnaast was shadowplay echt superfijn om te gebruiken. Nu moet ik dus mijn gpu sowieso vervangen, maar mijn keuze is wel een beetje moeilijk gebleken.
De komende opties zijn in me opgekomen:
1. Gtx 1060 kopen en een 2e handse 1080p 120+hz schermpje
2. Gtx 1070 kopen
3. 2e hands gtx 970 en een nieuw 1080p 120+hz schermpje kopen.
Houd er rekening mee dat ik blut ben tot en met de kerstvakantie omdat ik weer naar school moet en werken dus even lastiger wordt. Daarom vindt ik het misschien wel zonde om een 1070 op 1080p 60hz te gebruiken.
De games die ik speel zijn:
Battlefield 4/1
Overwatch
Casual cs:go
League of legends af en toe
Witcher 3
Fallout 4
Gta V
Alvast bedankt voor uw antwoorden!
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige systeem:
I5 3570k @4,2ghz
Msi gaming moederbord met crossfire support
Hyper212 evo
*Defecte r9 280
Rm550x voeding
16gb ddr3 ram
N300 closed case
1080p 60hz 1ms response samsung schermpje
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is absoluut max van 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor alle merken, maar shadowplay zou best wel fijn zijn
Dus mijn r9 280 is helaas gestorven afgelopen week en ik had een behulpzame vriend die me de rest van de vakantie zijn gtx 970 kon lenen. Deze switch heeft me wel even een wake-up call gegeven want wat een geweldige verandering in performance was dat! Daarnaast was shadowplay echt superfijn om te gebruiken. Nu moet ik dus mijn gpu sowieso vervangen, maar mijn keuze is wel een beetje moeilijk gebleken.
De komende opties zijn in me opgekomen:
1. Gtx 1060 kopen en een 2e handse 1080p 120+hz schermpje
2. Gtx 1070 kopen
3. 2e hands gtx 970 en een nieuw 1080p 120+hz schermpje kopen.
Houd er rekening mee dat ik blut ben tot en met de kerstvakantie omdat ik weer naar school moet en werken dus even lastiger wordt. Daarom vindt ik het misschien wel zonde om een 1070 op 1080p 60hz te gebruiken.
De games die ik speel zijn:
Battlefield 4/1
Overwatch
Casual cs:go
League of legends af en toe
Witcher 3
Fallout 4
Gta V
Alvast bedankt voor uw antwoorden!