Toon posts:

Nieuwe build doet niet veel

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey.

Heb onlangs mijn nieuwe game pc in elkaar gezet.
Nu heb ik dus iets geks. Heb alles natuurlijk aangesloten in mijn ogen, maar de pc wilt niet starten.
Als ik klik op de aan knop dan draaien de fans heel even en gaan dan uit. Verder gebeurt er niet zo veel (?)
Weet iemand mij hier misschien mee te helpen?
Heb al geprobeerd buiten de case te starten, zelfde effect.. Ook getest met 1 RAM-stick, ook zelfde effect.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Een beetje een karige opening. kijk even naar het CSL beleid en ook naar deze faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Laat ik eens mijn glazen bol opstarten... Ik zie... Ik zie... WEER een nieuwe user die denkt dat we hier helderziend zijn!

Specificatie onderdelen? Foto's?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:22

br00ky

Moderator Harde Waren
Voordat je een topic opent verwachten we dat je eerst fatsoenlijk zelf onderzoek doet. Dan open je een topic en legt zo duidelijk mogelijk uit wat het probleem is, liefst met foutenlogs, screenshots, foto's e.d., wanneer het optreedt en wat je allemaal hebt geprobeerd om het op te lossen. En uiteraard vermeld je ook waar het systeem uit bestaat.

Nu dump je je vraag en hoop je dat we magisch met een oplossing kunnen komen. Dat werkt helaas niet...

Dit topic is gesloten.