Mijn moederbord is overleden en ben van plan dit als excuus te gebruiken om ook een nieuwe kast mee te bestellen. Echter is mijn huis snel erg stoffig (zelfs met veel stofzuigen en afstoffen helaas), dus ik zoek er een met veel makkelijk te verschonen stoffilters.
Eisen:
- Stoffilters voor aanvoerende fans (ook PSU) en bovenop kast (voor als hij niet gebruikt wordt), liefst makkelijk schoon te maken
- Niet al te remoerig
- Goed koelen bij de CPU (ben van plan er een Core i7-4790K in te zetten)
- budget van 80-130 euro
- ATX midi tower
- niet van plan veel HDD's te plaatsen of fysieke bestandsdragers te gebruiken
Ik ben er van plan regelmatig mee te gamen met een midrange videokaart. Hevig overclocken zal niet gebeuren.
Zelf heb ik gekeken naar de Antec 900 v3 (schijnbaar lastige inbouw), en verschillende kasten van CM, welke vaak geen stoffilters hebben voor de PSU. Ik ben totaal niet merk-trouw, dus je mag creatief zijn. Alvast bedankt!
Eisen:
- Stoffilters voor aanvoerende fans (ook PSU) en bovenop kast (voor als hij niet gebruikt wordt), liefst makkelijk schoon te maken
- Niet al te remoerig
- Goed koelen bij de CPU (ben van plan er een Core i7-4790K in te zetten)
- budget van 80-130 euro
- ATX midi tower
- niet van plan veel HDD's te plaatsen of fysieke bestandsdragers te gebruiken
Ik ben er van plan regelmatig mee te gamen met een midrange videokaart. Hevig overclocken zal niet gebeuren.
Zelf heb ik gekeken naar de Antec 900 v3 (schijnbaar lastige inbouw), en verschillende kasten van CM, welke vaak geen stoffilters hebben voor de PSU. Ik ben totaal niet merk-trouw, dus je mag creatief zijn. Alvast bedankt!