Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stofvrije behuizing

Pagina: 1
Acties:

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 14:11
Mijn moederbord is overleden en ben van plan dit als excuus te gebruiken om ook een nieuwe kast mee te bestellen. Echter is mijn huis snel erg stoffig (zelfs met veel stofzuigen en afstoffen helaas), dus ik zoek er een met veel makkelijk te verschonen stoffilters.

Eisen:
- Stoffilters voor aanvoerende fans (ook PSU) en bovenop kast (voor als hij niet gebruikt wordt), liefst makkelijk schoon te maken
- Niet al te remoerig
- Goed koelen bij de CPU (ben van plan er een Core i7-4790K in te zetten)
- budget van 80-130 euro
- ATX midi tower
- niet van plan veel HDD's te plaatsen of fysieke bestandsdragers te gebruiken

Ik ben er van plan regelmatig mee te gamen met een midrange videokaart. Hevig overclocken zal niet gebeuren.

Zelf heb ik gekeken naar de Antec 900 v3 (schijnbaar lastige inbouw), en verschillende kasten van CM, welke vaak geen stoffilters hebben voor de PSU. Ik ben totaal niet merk-trouw, dus je mag creatief zijn. Alvast bedankt!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:42
Nieuw: topic templates
Lees dit even door.

Gecondoleerd met je moeder, maar dit als excuus gebruiken? Ik ben niet zeker wat ik hier van moet vinden.

$ alias cd='rm -rf'

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
dogtagz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:58:

Gecondoleerd met je moeder, maar dit als excuus gebruiken? Ik ben niet zeker wat ik hier van moet vinden.
Moederbord, niet moeder. _O-

• MicGlou
  • Laatst online: 26-11 18:37
dogtagz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:58:
Nieuw: topic templates
Lees dit even door.

Tijd voor een brilletje? ;)

Ontopic: de binnenkant van je kast stofvrij houden is een utopie, zelfs de beste filters laten nog kleine deeltjes door. Je kan het op z'n hoogst verminderen...

Dit is een hele mooie kast met een makkelijk systeem voor de filters...

http://www.corsair.com/en...0c-compact-mid-tower-case

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:42
MicGlou schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Ontopic: de binnenkant van je kast stofvrij houden is een utopie, zelfs de beste filters laten nog kleine deeltjes door. Je kan het op z'n hoogst verminderen...

Dit is een hele mooie kast met een makkelijk systeem voor de filters...

http://www.corsair.com/en...0c-compact-mid-tower-case
Holy... Excuses hiervoor 8)7 8)7

Ben blij dat het je moeder niet is. Hahaha

$ alias cd='rm -rf'

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:07
MicGlou schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Ontopic: de binnenkant van je kast stofvrij houden is een utopie
Naw, die nieuwe filters die tesla gebruikt kunnen al aardig wat doen :P

On topic:
pricewatch: Corsair Obsidian 450D is volgensmij wel wat voor je. Ik weet alleen niet of je hem te groot vind, maar het is een prima kast.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• RalphM.
  • Laatst online: 24-09 14:11
Goede suggesties beiden! Bij verder nazoeken raken ze inderdaad al mijn sweet spots, waarbij de Obsidian meer ruimte heeft en de 400c een iets betere bouwkwaliteit. Bedankt en ik zal er nog even over nadenken. Jullie horen nog wat het geworden is. ;)
Pagina: 1