Op zoek naar een draadloze pc gaming headset + voor op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hallo Tweakers,

Ik zoek een?
Draadloze gaming headset.

Wat is je budget?
Ik denk maximaal zo'n €200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een draadloze gaming headset voor de pc, welke goede positionele audio kan geven voor met name in shooters, bij voorkeur een flexibele/buigbare microfoon heeft en bovenal zou ik de headset ook graag draadloos willen gebruiken voor op de tv/home cinema (beide bevatten usb en 3.5mm aansluitingen). Ik heb vrij grote oren en mijn oude headset (bedrade Creative Fatality) geeft mij wel pijnlijke oren na een lange sessie. Ik hoop dan ook op eentje met meer comfort en grotere schelpen die over mijn oren heen sluiten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees dat de Logitech G933 een hele goede draadloze gaming headset is en ik lees dat deze ook draadloos gebruikt kan worden op een tv/home cinema? Ik weet echter niet of er nog meer headsets zijn die dit kunnen en welke een goed alternatief zouden zijn ten opzichte van de G933? Daarnaast zal ik de G933 en eventuele alternatieven ook nog ergens moeten proberen om te kijken hoe het zit met de schelpen. Mediamarkt is daar denk ik het meest geschikt voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Ik heb deze review wel gezien, maar kan daar niet echt uit opmaken welke headset ook voor tv kijken gebruikt kan worden, draadloos?

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik heb zelf de steelseries wireless H, bevalt prima, de verwisselbare accu's zijn ideaal, en is gemakkelijk te gebruiken met meerdere bronnen. Zo te zien is deze vervangen voor de siberia 800/840. Wellicht ook een model om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Bedankt EelcoB. Dus de Steelseries 800/840 moeten ook op de tv kunnen...en de Logitech G933 moet dat ook kunnen. Voor de rest weet ik nog niet welke nog meer dat kunnen. De Logitech is echter wel een flink stuk goedkoper dan de Steelseries...dus als ik daartussen moet kiezen zal het hoogstwaarschijnlijk wel de Logitech worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
Ben hier zelf ook mee bezig en voor zover ik het kan uitvinden via de reviews/fora is het zo dat de Steelseries een optische ingang heeft. Die kun je op een TV aansluiten (mits die zo'n uitgang heeft) en dan heb je ook surroundgeluid op de TV.

De G933 heeft alleen een analoge ingang welke stereo is, dus dan heb je geen surround, maar stereo.

Misschien kan iemand die een G933 heeft hier meer van zeggen ?

Het probleem (bij mij) is dan alleen dat ik je de zender van de headset zou moeten verplaatsen tussen de PC en de TV, want die staan niet dicht bij elkaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen V&A op het forum

Oeps, sorry voor deze bump.... :+

[ Voor 72% gewijzigd door FeaR op 23-12-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Een topic kicken voor een V&A is echt not done.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.