Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Sam hier,

Vreemd probleem vandaag, toen ik mijn Yarvik tablet aanzette stonden er een hoop apps op die ik er zelf niet heb op gezet. Er was overal reclame en system updater bleef crashen. Ding werkte voor geen meter meer.

Enkele uren later toont de yarvik gsm van een vriendin gelijkaardig gedrag, ongewenste apps worden gedownload en toestel is ook compleet onbruikbaar daardoor geworden.

Ik heb nooit met de tablet op haar wifi netwerk gezeten, omgekeerd ook niet dus het is niet veroorzaakt door een lokaal systeem dat mee op het netwerk zit.
Het enigste dat ik kan bedenken is dat op een of andere manier de yarvik update service is gehackt en de rommel op die manier verspreid.

Zijn er nog mensen met een Yarvik toestel die hiervan last hebben?

Andere niet-yarvik apparaten werken trouwens zonder problemen, ook toestellen met oudere android versies hebben nergens last van(2.3 en 4.0.4).

Alle reacties

• ari2asem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 10:17
nou, misschien wel erg late reactie op deze topic. maar toch.

en nu even mijn yarvik-situatie nar ongeveer 15mnd van het 1ste bericht. ik heb ooit yarvik noble 97ic (ook wel tab09-410) aangeschaft. ik gebruikte het ding niet al te vaak. misschien 5jr tijd 5x gebruikt, erg weinig dus. de laatste keer dat ik hem gebruikt had, was zo lang geleden dat de batterij helemaal leeggelopen was. ik zet hem aan de oplader. na 7-8uur probeer ik aan te zetten en kom ik in de bootloop te zitten. ik had met de laatste gebruik geen enkel probleem (1jaar geleden dus).

en nou jouw bericht gelezen begin ik ook te denken dat het misschien ook mijn tablet gehackt is. want ik kan alleen in de RECOVERY-mode komen. niet meer en niet minder. ik ben al 3 dagen mee bezig zonder succes. dus ik denk dat het misschien door een hack mijn tablet nu gebrickt is. want nogmaals, bij laatste gebruik van 1 jaar geleden waren geen enkele problemen mee.

andere mensen misschien andere verklaringen met mijn rare yarvik-ervaring??

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ari2asem het is niet toegestaan om topics te kicken en te kapen, daarnaast is dit topic meer dan een jaar oud. Maak dus even een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.