Toon posts:

Films downloaden en kijken op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kom er even niet meer uit. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb een smart TV. Ik heb geen PC of laptop, wel een ipad.

Wat ik graag wil is torrents downloaden, en die op mijn TV bekijken. Het liefst draadloos, want de TV staat niet in de buurt van de router.

Dus ik dacht aan een NAS. NAS bij m'n router, en dan via de TV torrents downloaden en kijken. Maar dat gaat dus niet. De meeste mensen gebruiken blijkbaar een PC om te downloaden naar de NAS, om deze vervolgens te kunnen bekijken op TV.

Dus ik dacht via de ipad torrents downloaden op de NAS, maar daar is de ipad niet goed in.

Ik heb wel een chromecast, en ik heb een tijdje torrents gedownload op m'n telefoon en die gestreamt naar TV. Maar dat schiet niet op. De tel zit zo vol.

Wat is nu het handigst?

Een laptop aanschaffen, daarop downloaden en via chromecast kijken? Ik heb de oude laptop vervangen door een ipad en dat bevalt verder eigenlijk wel goed. Heb ik weer de hele tijd een laptop op de bank of tafel.

Zijn er mensen die downloaden op een NAS zonder PC.

Ik heb wel een laptop vh werk waarmee ik de NAS kan instellen trouwens.

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Budget +- 400 euro mocht dit van belang zijn.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Maarrrr: eerste hulp bij warez, da's niet de bedoeling... Films kan je kopen op blu-ray, kan je zien op Netflix, etc. Ali illegali downloaden kan ook maar dan moet je geen hulp verwachten :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.