• Sirrluckyshot
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:01
Voor dat mensen commentaar gaan hebben: Ik weet niet hoe alle producten in een pricewatch tabelletje kan zetten. Hopelijk stoort dit jullie niet. MVG Lucas

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe build is eigenlijk puur voor het gamen. Geen videobewerking. Verder gebruik ik hem ook voor school.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan 1000 euro besteden aan de build.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn build wil ik een ssd voor windows. Rx 480 en een intel processor. Ik dacht zelf aan een i5 6500

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, videokaart, ssd, hdd, stock koeling, Nzxt s340 case

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
x

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet alle nieuwe games op high settings kunnen spelen met +60 fps

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?
Advies of mijn huidige build goed genoeg is.

Current Build:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 199,-€ 199,-
1MSI H110M PRO-VD€ 55,95€ 55,95
1AMD Radeon RX 480 8GB€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 47,50€ 47,50
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood€ 65,95€ 65,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8€ 42,-€ 42,-
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 52,95€ 52,95
1Samsung 750 EVO (retail) 250GB€ 69,90€ 69,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 533,25

[Voor 69% gewijzigd door Sirrluckyshot op 16-08-2016 09:55]

• ACB2401
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 09-01-2018
Zet de onderdelen even in een mooi lijstje Handleiding Pricewatch zodat we weten wat je exact bedoelt.

The older I get, the better I was.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee