Beste mede-Tweakres,
Ik heb laatst een pc gekocht bij Alternate (geen reclame ofzo) die ik zelf heb uitgekozen en hun gingen bouwen en ben een probleem tegen gekomen, na 5-10 minuten gamen (Rainbow six siege) gaat die automatisch uit en start dan weer op. Bij spelen zoals minecraft gebeurd dat niet.
De cpu temperatuur zonder gamen schommelt tussen de 35 en 44 graden en tijdens gamen (Rainbow Six Siege) minimaal 46 en maximaal 60
De gpu temperatuur zit tussen 30 en 35 graden zonder gamen (gewoon op het internet/filmpjes kijken) en tijden het gamen (Rainbow Six Siege) schommelt de temperatuur tussen de 40 en de 55.
Ik heb deze pc pas 1 of 2 weken
Alle fans draaien gewoon
Ik heb er niks in gedaan en ook niet opengedaan.
Ik gebruik 1 stekkerdoos waarop 3 dingen zijn aangesloten en de pc als 4de
PC-Specificaties:
Processor: Intel core i7 6700 3.40 GHz
Werkgeheugen: G.skill 16 gb RAM 2133 hz
Moederbord: ASUS Z170 PRO GAMING, socket 1151
Videokaart: gtx 980 4gb msi
koeler: Intel stock koeler
Harde schijf 1tb seagate Barracuda
ssd 240 gb Muskhin
Voeding: Sharkoon WPM 700 watt
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alvast bedankt!
Ik heb laatst een pc gekocht bij Alternate (geen reclame ofzo) die ik zelf heb uitgekozen en hun gingen bouwen en ben een probleem tegen gekomen, na 5-10 minuten gamen (Rainbow six siege) gaat die automatisch uit en start dan weer op. Bij spelen zoals minecraft gebeurd dat niet.
De cpu temperatuur zonder gamen schommelt tussen de 35 en 44 graden en tijdens gamen (Rainbow Six Siege) minimaal 46 en maximaal 60
De gpu temperatuur zit tussen 30 en 35 graden zonder gamen (gewoon op het internet/filmpjes kijken) en tijden het gamen (Rainbow Six Siege) schommelt de temperatuur tussen de 40 en de 55.
Ik heb deze pc pas 1 of 2 weken
Alle fans draaien gewoon
Ik heb er niks in gedaan en ook niet opengedaan.
Ik gebruik 1 stekkerdoos waarop 3 dingen zijn aangesloten en de pc als 4de
PC-Specificaties:
Processor: Intel core i7 6700 3.40 GHz
Werkgeheugen: G.skill 16 gb RAM 2133 hz
Moederbord: ASUS Z170 PRO GAMING, socket 1151
Videokaart: gtx 980 4gb msi
koeler: Intel stock koeler
Harde schijf 1tb seagate Barracuda
ssd 240 gb Muskhin
Voeding: Sharkoon WPM 700 watt
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alvast bedankt!