Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Livestream Rio2016 stopt ondanks verschillende browser - ISP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
Geen idee of ik op het goede forum zit...

Voor extra garanties voor als ik thuiswerk, heb ik twee internetaansluitingen (Ziggo en Telfort).

Ik heb (nog) geen switch die automatisch de routering voor me regelt, maar dat komt me nu wel goed uit...

Het vreemde is namelijk dat af en toe de streaming van de Olympische Spelen volledig stopt.
Ik heb geprobeerd:
- Verschillende browsers op verschillende machines: of ze werken overal en allemaal of nergens...
- Wisselen van gateway, dus via de verschillende providers: geen enkel onderscheid...

Om het nog vreemder te maken als ik mijn telefoon als hotspot instel, kan ik de streaming wel bekijken...
En om het nog vreemder te maken, als ik de hotspot uitschakel terwijl de stream loopt, blijft deze doorlopen?

Als het streamen van de live-streams niet werkt, kan ik nog steeds de andere videos bekijken op de site van de NOS.

Kan iemand een lampje doen branden in dit voor mij duistere fenomeen? :?

Router Telfort: Experiabox v8
Router Ziggo: Ubee evw3226

Beste antwoord (via HeSitated op 23-08-2016 20:24)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

Nox

Noxiuz

Stream werkt op basis van HLS of HDS, dus die kan best nog 10-30 secondes doorlopen. NOS heeft een multi-cdn solution, mogelijk zit daar iets niet helemaal lekker. Probeer eens een andere livestream, werkt dat wel? NOS heeft er wel vaker uit gelegen hoor.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

Nox

Noxiuz

Stream werkt op basis van HLS of HDS, dus die kan best nog 10-30 secondes doorlopen. NOS heeft een multi-cdn solution, mogelijk zit daar iets niet helemaal lekker. Probeer eens een andere livestream, werkt dat wel? NOS heeft er wel vaker uit gelegen hoor.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW