3 jaar geleden heb ik een high-end BTO laptop gekocht waarop ik zowel kon gamen als werken. Momenteel staat deze op een vaste plek waar deze eigenlijk niet meer van af komt(Zwaar & Maakt geluid). Mijn MacBook gebruik ik meer als laptop en de BTO, die ik toch praktisch gebruik als desktop, mag plaatsmaken voor een high-end desktop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal zowel gebruikt worden om mee te werken als om mee te gamen. Het werk omvat activiteiten als videobewerking, fotobewerking en front-end development werkzaamheden. Tegelijkertijd zou ik de PC willen gebruiken om high-end te kunnen gamen op mijn 4k-monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximale prijs. Maar mijn richtlijn ligt rond de €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/Muis/Toetsenbord/Headphones zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil zware programma's naast elkaar kunnen draaien zonder enorme lag of zwarte schermen (B.V. Photoshop & After effects). Verder wil ik buiten mijn werk om vloeiend kunnen gamen op 1440p of wellicht zelfs op 4k. Ik vermoed dat een GTX 1070 hiervoor geschikt is.
Wat voor games speel ik; Momenteel alles in de Blizzard reeks. Skyrim, Fallout 4. De nieuwe build zal hoogstwaarschijnlijk zorgen voor het proberen van nieuwe games op hoge settings
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijk systeem, krachtig genoeg om te werken, renderen / streamen & te gamen
Ga je overklokken?
Ja, alhoewel ik hier nog niet zoveel kaas van heb gegeten maar je moet ergens beginnen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over de huidige build, tips voor upgrades. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik voldoende koeling heb in het systeem.
De configuratie
Aangepaste config a.d.h.v. tips
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal zowel gebruikt worden om mee te werken als om mee te gamen. Het werk omvat activiteiten als videobewerking, fotobewerking en front-end development werkzaamheden. Tegelijkertijd zou ik de PC willen gebruiken om high-end te kunnen gamen op mijn 4k-monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximale prijs. Maar mijn richtlijn ligt rond de €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/Muis/Toetsenbord/Headphones zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil zware programma's naast elkaar kunnen draaien zonder enorme lag of zwarte schermen (B.V. Photoshop & After effects). Verder wil ik buiten mijn werk om vloeiend kunnen gamen op 1440p of wellicht zelfs op 4k. Ik vermoed dat een GTX 1070 hiervoor geschikt is.
Wat voor games speel ik; Momenteel alles in de Blizzard reeks. Skyrim, Fallout 4. De nieuwe build zal hoogstwaarschijnlijk zorgen voor het proberen van nieuwe games op hoge settings
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijk systeem, krachtig genoeg om te werken, renderen / streamen & te gamen
Ga je overklokken?
Ja, alhoewel ik hier nog niet zoveel kaas van heb gegeten maar je moet ergens beginnen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over de huidige build, tips voor upgrades. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik voldoende koeling heb in het systeem.
De configuratie
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 249,50 | € 249,50 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 521,51 | € 521,51 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 85,- | € 85,- |
| 2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 92,95 | € 185,90 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 149,89 | € 149,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,26 | |
Aangepaste config a.d.h.v. tips
| # | Product | Prijs | Subtotaal |