Toon posts:

Emperor: battle for Dune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jep ik open weer een topic over Emperor, ik heb een vraag ben nu met atreides de Ordos aan het afslachten ik heb gisteren het gebied waarin het Ordos logo staat aangevallen (en dan voer je 2 battle's 1 op arrakis en een op Ordos Homeworld) op Ordos Homeworld is natuurlijk geen spice en het enige wat je daar aan geld kan bij krijgen is de afgeknalde vehicles die door het veld verspreid liggen kapot maken en de kistjes oppakken voor geld. (net als Harvesters die op Dune kapot gaan (de lijken kapot schieten en het geld eruit halen)

wat is jullie tatiek tegen de Ordos?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Mijn tactiek tegen de ordos is hetzelfde als die tegen de harkonnen: Keihard Sardaukar (elite) en Fremen Fey-nogwat (moeilijke woorden hoor :)) maken, en dan gewoon rushen.

Lame, maar het werkt :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 14:57 schreef Acolyte57 het volgende:
Mijn tactiek tegen de ordos is hetzelfde als die tegen de harkonnen: Keihard Sardaukar (elite) en Fremen Fey-nogwat (moeilijke woorden hoor :)) maken, en dan gewoon rushen.

Lame, maar het werkt :)
en defense dan? want Ordos AA troopen hebben zo'n verschrikkelijke range dat er is geen attreides unit dat een zelfde range of verder heeft (zelfs sniper niet)

harkonnen zijn simpel...