Dell Ultrasharp 2414 of LG29UM58P

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-01 12:18
Hallo,

Ik ben toe aan een nieuwe monitor.

Nu heb ik zelf een beetje zitten kijken wat er tegenwoordig allemaal te krijgen is.

Nu kwamen voor mij deze beeldschermen als twee beste naar voren, maar ik weet niet goed, welke het moet worden vandaar de vraag:

Welke raden jullie mij aan?

Hij word op een Lenovo Y50-70 aangesloten via HDMI en hij draait om een GTX860.

Ik speel af en toe games zoals GTA5 - CSGO- BF4, maar dit is niet vaak. Ook bewerk ik soms wel eens in Premiere pro. Het meeste zal het gebruikt worden voor youtube filmpjes,internetten enz...

Of raden jullie mij een ander scherm aan? mijn budget ligt rond de 250.- iets meer mag ook minder ook natuurlijk :)

mvg

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
De Dell is de betere.

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-02 19:59
Tja hier heb je dan ook maar een half antwoord gegeven... Waarom vindt je dat? Wat is je motivatie voor dit antwoord?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
doebbalapoent11 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:47:
[...]

Tja hier heb je dan ook maar een half antwoord gegeven... Waarom vindt je dat? Wat is je motivatie voor dit antwoord?
Hij vroeg niet om een motivatie, de vraag was:
Welke raden jullie mij aan?

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-02 19:59
johnkeates schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:47:
[...]

Hij vroeg niet om een motivatie, de vraag was:

[...]
Dat snap ik, maar als je niet verteld waarom je iets aanraad heb je er nog steeds niet veel aan. De uitleg of motivatie is ervoor om de persoon de reden dat de ene beter is duidelijk te maken

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:43
Om maar iets dieper in de gaan op je verhaal ipv wat johnkeates doet gewoon 1 roepen zonder enige vorm van onderbouwing nog motivatie.

Het is eigenlijk heel simpel. Wil je 21:9 of 19:6. Het zijn namelijk 2 verschillende monitoren. En dus niet zo simpel te stellen. ga eens lans bij bv mediamarkt en kijk hoe 21:9 je bevalt.
Pagina: 1