Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen, zoals Overwatch en Gta V op 60 fps. Ik ga niet videobewerken, maar natuurlijk wel surfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik allemaal nodig denk te hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van de Pc en hoe de Pc eruit ziet maakt mij niet zoveel uit, maar ik heb wel graag dat de Pc niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Nee, heb hier geen ervaring mee alleen ik sta er wel voor open als dit nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of het systeem, dat ik nu heb, het beste is wat ik voor dit geld kan krijgen, of er nog verbeteringen nodig zijn en of alle onderdelen wel op elkaar passen. Als laatste hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of ik per se een koeling nodig heb en wat het verschil is tussen 2 sticks van 4gb ram en 1 stick van 8 en welke optie beter is.
Ik wil graag games spelen, zoals Overwatch en Gta V op 60 fps. Ik ga niet videobewerken, maar natuurlijk wel surfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik allemaal nodig denk te hebben
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 36,15 | € 36,15 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,55 | € 55,55 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,01 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van de Pc en hoe de Pc eruit ziet maakt mij niet zoveel uit, maar ik heb wel graag dat de Pc niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Nee, heb hier geen ervaring mee alleen ik sta er wel voor open als dit nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of het systeem, dat ik nu heb, het beste is wat ik voor dit geld kan krijgen, of er nog verbeteringen nodig zijn en of alle onderdelen wel op elkaar passen. Als laatste hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of ik per se een koeling nodig heb en wat het verschil is tussen 2 sticks van 4gb ram en 1 stick van 8 en welke optie beter is.