Toon posts:

Social Media tool, All in one?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik zoek mij de !@#$% maar kan niet dat fijne/degelijke en simpele tooltje vinden, waarmee je het volgende kunt.

Een bericht plaatsen op: Facebook, LinkedIn
2e optie, iets veelzijdig, Facebook, LinkedIn, Chatter en Twitter.

Nu heb ik dit gevonden, maar het kost veel geld. https://sumall.com/
Is er iets wat gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik denk dat je eens moet beginnen met een social media strategie ipv alles over alle social media heen te dumpen. Facebook is heel iets anders dan LinkedIn en beide zijn weer heel iets anders dan Twitter.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:38:
Ik denk dat je eens moet beginnen met een social media strategie ipv alles over alle social media heen te dumpen. Facebook is heel iets anders dan LinkedIn en beide zijn weer heel iets anders dan Twitter.
Dank voor je bericht.
Ik ben enkel een 'online marketing' stagiair en doe wat de directeur mij opdraagt.

Maar ik geef je volkomen gelijk, echter wilt hij zo'n groot mogelijk publiek bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartenBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 18:09
Veel bedrijven huren dan iemand aan om alle sociale media te beheren, aangezien dat een heel vluchtig en kort-op-de-bal domein is. In België hebben meeste redacties, overheidsorganen (politie, NMBS, ...), internetbedrijven daarvoor een aantal mensen zitten die zich daar continue mee bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:50:
Dank voor je bericht.
Ik ben enkel een 'online marketing' stagiair en doe wat de directeur mij opdraagt.
Je behoort ook kritisch en meedenkend te zijn. Uiteindelijk ben je op die manier een grotere meerwaarde dan enkel en alleen ja-knikken en uitvoeren. Een directeur heeft een wens, de invulling moet hij overlaten aan experts.
Maar ik geef je volkomen gelijk, echter wilt hij zo'n groot mogelijk publiek bereiken.
En dat doe je door voor elk platform apart een strategie uit te stippelen en niet alles klakkeloos op één hoop te gooien en de digitale wereld in te gooien. Daarmee bereik je de mensen namelijk niet en doe je afbreuk aan je eigen reputatie. Elk platform vereist zijn eigen manier van communiceren, doe je dat niet dan zal het publiek je uiteindelijk massaal links laten liggen en bereik je niemand meer.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:55:
[...]
Je behoort ook kritisch en meedenkend te zijn. Uiteindelijk ben je op die manier een grotere meerwaarde dan enkel en alleen ja-knikken en uitvoeren. Een directeur heeft een wens, de invulling moet hij overlaten aan experts.
[...]

En dat doe je door voor elk platform apart een strategie uit te stippelen en niet alles klakkeloos op één hoop te gooien en de digitale wereld in te gooien. Daarmee bereik je de mensen namelijk niet en doe je afbreuk aan je eigen reputatie. Elk platform vereist zijn eigen manier van communiceren, doe je dat niet dan zal het publiek je uiteindelijk massaal links laten liggen en bereik je niemand meer.
Ik waardeer enorm je hulp.
Hoe moet ik dan ongeveer proberen te denken? Misschien kunt u mij uitleggen welke kant/richting ik moet denken.

Voor Twitter doe ik bijv: "Bent u opzoek naar een ..., bekijk dan de mogelijkheden op onze website". Omdat 160 karakters max.

Voor Facebook/Website doe/deed ik wel alles gewoon zelfde tekst kopiëren en plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Een stagiair verantwoordelijk voor de online strategie...
http://www.marketingfacts...ijf_we_nemen_een_stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Omdat 160 karakters max.
140, maar goed :)
echter wilt hij zo'n groot mogelijk publiek bereiken.
Dat moet je hem uit z'n hoofd praten, want zelfs de grootste merken met miljoenenbudgetten hebben daar moeite mee. Het is beter om het juiste publiek te bereiken. Een all-in-one social media-tool raad ik af, behalve als je je hier full-time mee bezig kan houden, inclusief aparte budgetten per kanaal.

Het is beter om het juiste publiek te benoemen en dat aan te spreken met waardevolle content + services, ipv dat grote bereik na te jagen.

Want als er na 300.000 impressies nog maar 3 klanten uit komen, gaat er iets niet goed :)

Dus: eerst de doelstellingen, dan de strategie + budget, dan de tactiek, dan de uitvoering. En 'zo'n groot mogelijk publiek' is geen realistische doelsteling als er geen goed budget tegenover staat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1