Waarom is Gamesync.nl zo goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magusviper
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-04 20:34
Hallo,

Ik ben van plan om Guild wars 2: heart of thorns bij Gamesync.nl te kopen. Ik vraag me af waarom deze cd keys zo goedkoop zijn. Op g2a.com gebeurde het vaak dat cd keys gestolen waren en dat ze daarom zo goedkoop waren, dus koop ik daar niet meer. Ik kan alleen nergens vinden waarom Gamesync.nl toch net wat goedkoper is. Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:58
Ik koop bij g2a.com met paypal, heb ooit 1 x een key ingetrokken gehad wegens problemen, en dat had ik aan de prijs misschien wel kunnen weten. 3 x verder regulier dispute ingediend, tot heden 4 x mijn geld retour gekregen. Weegt niet op tegen de keys die ik nu heb. De game die jij noemt heb ik daar ook gekocht, werkt nog prima :) sinds launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:20
Ze hebben aardig wat reviews hier op tweakers.net zie ik. Allemaal redelijk positief.

https://tweakers.net/shopreview/8268/gamesync/shopreviews/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Omdat de developers en publishers vaak geen cent zien van zulke grijze verkoopkanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-04 13:01
Geen van de comments beantwoord de vragen van de OP. Ik begrijp goed dat je niet meer bij G2A wilt kopen, ik ben hier ook mee gestopt. Niet alleen vanwege de gestolen keys maar ook het feit dat sommige gebruikers langs 20+ pagina's moesten voor ze G2A pay/shield konden opzeggen en ik kom ook niet van de nieuwsbrief af (de link afmelding kreeg altijd een 404, nu geblokkeerd via gmail zelf).

Het probleem met de gestolen keys is vooral ook omdat je van users koopt, en dat zijn de criminelen (alhoewel G2A nu ook omdat ze het niet tegenwerken. Als ik de FAQ goed begrijp staat er dat ze geen 2e hands games / artikelen verkopen. Onder artikelen vallen gok ik ook de keys zelf. https://www.gamesync.nl/v...-vragen-gamesync-webshop/