Hardcore moderator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:14

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Is het mogelijk om in 2 maanden tijd 40.000 karma punten te verdienen door enkel te modereren?
Er staat vandaag iemand in de top 10 die het voor elkaar heeft gekregen. Namelijk EverThingy

Hoeveel reacties moet je modereren om dit voor elkaar te krijgen vraag ik me dan af? Of bevat de karma categorie "Moderaties" meer dan alleen punten voor het modereren van reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:33

Racing_Reporter

Contentmaker

Oei, ik denk niet dat ze de precieze karmahoeveelheid voor moderatie gaan prijsgeven om antwoord te geven op je vraag, dat zou je terug kunnen rekenen ;) Je vraag zelf ben ik ook wel nieuwsgierig naar, word je dan niet ongelofelijk kippig met de hoeveelheid werk die je moet doen?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja, die gast modereert enorm veel, dat is niet normaal. En nee, we gaan je niet vertellen hoeveel. De karmaformules zijn geheim. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:39

OgWok

U.N.C.L.E.

Tjezus, da's wel heel stijl omhoog zeg..... in die tijd.....

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Who cares eigenlijk?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:33

Racing_Reporter

Contentmaker

Dirk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:55:
Ja, die gast modereert enorm veel, dat is niet normaal. En nee, we gaan je niet vertellen hoeveel. De karmaformules zijn geheim. ;)
Maar het is wel legaal gebeurd, geen script of iets dergelijks?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tsja bijna 39.000 moderaties en iets meer dan 39.000 karma.
Ongeveer 1 karma per moderatie. Zoiets als veel reacties onder nieuwsberichten modereren. Beetje gekkenwerk is het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Racing_Reporter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Maar het is wel legaal gebeurd, geen script of iets dergelijks?
Zo op het eerste gezicht is het een scholier die na zijn examens zijn hand heeft zitten lamklikken op de moderaties, maar zeker weten doe ik dat niet. Een tijdje terug heb ik er wel naar gekeken, maar toen zag ik geen zaken die direct wezen op geautomatiseerd modereren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:20

_David_

FP ProMod

llama llama duck

In de basis staat 1 moderatie ongeveer gelijk aan 1 karma punt sinds de invoering van het nieuwe karma systeem.

Voor de invoering van het nieuwe karma systeem werd je afgestraft voor heel snel modereren(papegaai modden), maar dat is (helaas) niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 15-08-2016 17:38 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

_David_ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:38:
In de basis staat 1 moderatie ongeveer gelijk aan 1 karma punt sinds de invoering van het nieuwe karma systeem.
Dirk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:55:
En nee, we gaan je niet vertellen hoeveel. De karmaformules zijn geheim. ;)
:P

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Niks geheim aan informatie die publiekelijk gegeven is tijdens de beta / invoering van het nieuwe karma systeem O-)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb net 5 posts gemod en krijg helemaal geen karmapunten zo te zien. In mijn karma overzicht zie ik sowieso 0 punten voor moderatie staan. Dit, terwijl ik toch wel af en toe een post mod. Dus ik weet niet of de 1 op 1 verhouding klopt.

[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 15-08-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bij jou valt het onder 'Overig', omdat je voor 5 andere onderdelen (veel) meer punten hebt gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Aghanim schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:58:
Ik heb net 5 posts gemod en krijg helemaal geen karmapunten zo te zien. In mijn karma overzicht zie ik sowieso 0 punten voor moderatie staan. Dit, terwijl ik toch wel af en toe een post mod. Dus ik weet niet of de 1 op 1 verhouding klopt.
Het karma voor het modden van die 5 posts krijg je vannacht pas, het is niet real time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 10-06 14:22
Ja dat viel mij een tijd geleden ook op. Ik vroeg mij toen ook af waarom modden zoveel meer scoort dan bv. forum posts.
Bijvoorbeeld onderstaande 160.000 in 1 jaar... 8)7
Anoniem: 202103
_David_ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:38:

Voor de invoering van het nieuwe karma systeem werd je afgestraft voor heel snel modereren(papegaai modden), maar dat is (helaas) niet meer.
Oh dat ga ik eens testen. Even kijken of ik 1000 puntjes kan papagaai modden. Als test he... ;)

[ Voor 49% gewijzigd door technorabilia op 15-08-2016 21:36 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kraades schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:33:
Ja dat viel mij een tijd geleden ook op. Ik vroeg mij toen ook af waarom modden zoveel meer scoort dan bv. forum posts.
Bijvoorbeeld onderstaande 160.000 in 1 jaar... 8)7
Anoniem: 202103

[...]
Is dat echt zo? Dat zou krom zijn aangezien een forum post veel meer tijd kost dan lukraak posts modden.

Oh dat ga ik eens testen. Even kijken of ik 1000 puntjes kan papagaai modden. Als test he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 10-06 14:22
Volgens mij wel. Of je moet extreem veel modden? Anders kan ik de 200k karma niet verklaren van het voorbeeld hierboven.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hij heeft ook heel veel gemodereerd. :)

En als test het moderatiesysteem misbruiken kan ik je afraden... >:)

Pagina: 1