🔋 Marstek Venus E v3 | EMS 148, BMS 113, VNS 119, App v1.6.61 | M5 Stack | HW P1 | ☀️2,7kWp zuid
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Maar het is wel legaal gebeurd, geen script of iets dergelijks?Dirk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:55:
Ja, die gast modereert enorm veel, dat is niet normaal. En nee, we gaan je niet vertellen hoeveel. De karmaformules zijn geheim.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ongeveer 1 karma per moderatie. Zoiets als veel reacties onder nieuwsberichten modereren. Beetje gekkenwerk is het wel.
Zo op het eerste gezicht is het een scholier die na zijn examens zijn hand heeft zitten lamklikken op de moderaties, maar zeker weten doe ik dat niet. Een tijdje terug heb ik er wel naar gekeken, maar toen zag ik geen zaken die direct wezen op geautomatiseerd modereren.Racing_Reporter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:05:
[...]
Maar het is wel legaal gebeurd, geen script of iets dergelijks?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Voor de invoering van het nieuwe karma systeem werd je afgestraft voor heel snel modereren(papegaai modden), maar dat is (helaas) niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 15-08-2016 17:38 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
_David_ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:38:
In de basis staat 1 moderatie ongeveer gelijk aan 1 karma punt sinds de invoering van het nieuwe karma systeem.
Dirk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:55:
En nee, we gaan je niet vertellen hoeveel. De karmaformules zijn geheim.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Niks geheim aan informatie die publiekelijk gegeven is tijdens de beta / invoering van het nieuwe karma systeem
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 21:01 ]
Het karma voor het modden van die 5 posts krijg je vannacht pas, het is niet real timeVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:58:
Ik heb net 5 posts gemod en krijg helemaal geen karmapunten zo te zien. In mijn karma overzicht zie ik sowieso 0 punten voor moderatie staan. Dit, terwijl ik toch wel af en toe een post mod. Dus ik weet niet of de 1 op 1 verhouding klopt.
Bijvoorbeeld onderstaande 160.000 in 1 jaar...
[Verwijderde gebruiker]
Oh dat ga ik eens testen. Even kijken of ik 1000 puntjes kan papagaai modden. Als test he..._David_ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:38:
In de basis staat 1 moderatie ongeveer gelijk aan 1 karma punt sinds de invoering van het nieuwe karma systeem.
Voor de invoering van het nieuwe karma systeem werd je afgestraft voor heel snel modereren(papegaai modden), maar dat is (helaas) niet meer.
[ Voor 49% gewijzigd door technorabilia op 15-08-2016 21:36 ]
Verwijderd
kraades schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:33:
Ja dat viel mij een tijd geleden ook op. Ik vroeg mij toen ook af waarom modden zoveel meer scoort dan bv. forum posts.
Bijvoorbeeld onderstaande 160.000 in 1 jaar...![]()
[Verwijderde gebruiker]
[...]
Is dat echt zo? Dat zou krom zijn aangezien een forum post veel meer tijd kost dan lukraak posts modden.
Oh dat ga ik eens testen. Even kijken of ik 1000 puntjes kan papagaai modden. Als test he...
En als test het moderatiesysteem misbruiken kan ik je afraden...