Ik zoek een?
Upgrade van mijn huidige systeem. En dan ben ik op dit moment vooral aan het twijfelen tussen het upgraden van mijn mobo/cpu/ram OF het upgraden naar een dikkere videokaart.
Dus of:
Of een nvidia 1060/70 zat ik aan te denken.
(PS: op dit moment heb ik een AMD X4 860k met 4GB geheugen en een AMD R9 270, en een 6jaar oude ssd, vandaar de ssd in het lijstje).
Wat is je budget?
Heb op dit moment een upgrade voor ogen van 400 euro. Rond dat bedrag wil ik het ook echt houden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, als ik upgrade wil ik zwz naar Intel/Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem staat hierboven beschreven, en is voor mijn gevoel te langzaam. Ik speel op dit moment vooral WoW, maar zelfs dit trekt ie niet fatsoenlijk op bepaalde drukke momenten. Ik speel nu zelfs op medium settings, waar ik toch echt gewoon alles op ultra wil kunnen spelen.
En in de toekomst wil ik ook BF1 gaan spelen op deze PC. Maar dat duurt nog ff voordat dat uit is.
Een optie waar ik aan zat te denken is nu de CPU upgrade te doen, en dan over een maandje, of twee, een GPU upgrade.
Dus de hamvraag van dit topic is: eerst de CPU upgraden, of de GPU?
Upgrade van mijn huidige systeem. En dan ben ik op dit moment vooral aan het twijfelen tussen het upgraden van mijn mobo/cpu/ram OF het upgraden naar een dikkere videokaart.
Dus of:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 404,25 | |
Of een nvidia 1060/70 zat ik aan te denken.
(PS: op dit moment heb ik een AMD X4 860k met 4GB geheugen en een AMD R9 270, en een 6jaar oude ssd, vandaar de ssd in het lijstje).
Wat is je budget?
Heb op dit moment een upgrade voor ogen van 400 euro. Rond dat bedrag wil ik het ook echt houden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, als ik upgrade wil ik zwz naar Intel/Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem staat hierboven beschreven, en is voor mijn gevoel te langzaam. Ik speel op dit moment vooral WoW, maar zelfs dit trekt ie niet fatsoenlijk op bepaalde drukke momenten. Ik speel nu zelfs op medium settings, waar ik toch echt gewoon alles op ultra wil kunnen spelen.
En in de toekomst wil ik ook BF1 gaan spelen op deze PC. Maar dat duurt nog ff voordat dat uit is.
Een optie waar ik aan zat te denken is nu de CPU upgrade te doen, en dan over een maandje, of twee, een GPU upgrade.
Dus de hamvraag van dit topic is: eerst de CPU upgraden, of de GPU?