Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell VIP club

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Aangezien Dell geen salesafdeling meer heeft went ik mij tot Tweakers (ja inderdaad, de Dell chat werkt niet meer en je kan niemand aan de lijn krijgen met vragen over producten die Dell aanbiedt).

Ik sta op het punt om een laptop aan te schaffen aan de hand van de "back-to-school" aanbiedingen. Nu hoorde ik dat je via de Dell VIP club nog eens 10% korting kan krijgen.
Graag zou ik hier gebruik van maken, maar ik heb nog maar 13 uur om de laptop te bestellen.

Is er iemand hier die weet hoe ik snel zo'n code kan krijgen? Of is dat überhaupt niet meer mogelijk?

Alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lees je hier eens in: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Maar als je het zo krap doet qua tijd zal dat niet meer lukken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er is een groot Dell aanbiedingen en kortingscode topic hier op GoT. Kijk daar ff :)
Meen dat het niet meer kan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Als je het echt snel nodig hebt dan zal je toch op de een of andere manier hem moeten krijgen van iemand die hem al bezit :O Misschien iemand hier op Tweakers lief aankijken.
Ik heb zelf 2x een mail gestuurd op de ene kreeg ik na een week nog geen reactie toen maar met een andere mail nog eens gevraagd. Kreeg ik plots 1 dag later op beide mailtjes een reactie met code 8)7
Je kan het altijd proberen maar ik verwacht dat het niet binnen die 13 uur zal lukken.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Bestaat die vip club nog dan? Ik heb me er in 2014 voor aangemeld, heb ook nog wel een code uit die tijd. Maar de link Dell.nl/VIP werkt al een poosje niet meer..?

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
dragon2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:56:
Bestaat die vip club nog dan? Ik heb me er in 2014 voor aangemeld, heb ook nog wel een code uit die tijd. Maar de link Dell.nl/VIP werkt al een poosje niet meer..?
Ik weet niet precies hoe het nu heet en of het een naam heeft. Maar studenten kunnen in ieder geval een 10% kortingscode krijgen. Of het voor andere beroepen/bedrijven ook geld weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
CCJJVV schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:38:
Als je het echt snel nodig hebt dan zal je toch op de een of andere manier hem moeten krijgen van iemand die hem al bezit :O Misschien iemand hier op Tweakers lief aankijken.
Ik heb zelf 2x een mail gestuurd op de ene kreeg ik na een week nog geen reactie toen maar met een andere mail nog eens gevraagd. Kreeg ik plots 1 dag later op beide mailtjes een reactie met code 8)7
Je kan het altijd proberen maar ik verwacht dat het niet binnen die 13 uur zal lukken.
Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen! Mag alleen niet om codes vragen in dat topic over kortingen bij Dell.. Maarja, ik wacht het af en anders bestel ik gewoon vanavond.

• ziceykr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-10 21:08
Ik heb zaterdagavond gemaild en net de code binnengekregen. Dus misschien krijg jij hem ook nog vandaag binnen.

Verwijderd

Topicstarter
ziceykr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:
Ik heb zaterdagavond gemaild en net de code binnengekregen. Dus misschien krijg jij hem ook nog vandaag binnen.
Het punt is dat ik hem niet heb aangevraagd aangezien ik pas gister heb besloten bij Dell een laptop te bestellen. Dus helaas, dat gaat niet meer lukken voordat de aanbieding afgelopen is.
Pagina: 1