Mijn vraag
Ik wil graag upgraden naar een nieuw scherm >27" dit ook om gebruik te maken van mijn nieuwe GRAKA.
Alleen het moeilijke is dat ik deze monitor gebruik voor mijn game PC en PS4 ( later de nieuwe PS4 )
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Huidige set up is een 6600k met Z170 bordje en GTX1070 en de PS4, ik speel op beide met enige regelmaat.
Hier gebruik ik een Sony KDL-40R470 voor en ik zit er ongeveer 2 meter vanaf.
...
Nu heb ik al van alles bekeken op internet met name hoe houdt de PS4 zich tov een 1440P paneel..
En eerlijk gezegd heb ik nog geen voldaan antwoord kunnen vinden.
Ik weet niet of het beeld mee schaalt, en hoe het eruit ziet. Misschien dat hier een medetweaker is met ervaring en of dezelfde soortgelijke setup.
Of moet ik het gewoon bij de huidige setup houden?
Mijn voorkeur gaat uit naar BenQ XL2730Z, of zijn er nog andere kanshebbers??
...
Ik wil graag upgraden naar een nieuw scherm >27" dit ook om gebruik te maken van mijn nieuwe GRAKA.
Alleen het moeilijke is dat ik deze monitor gebruik voor mijn game PC en PS4 ( later de nieuwe PS4 )
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Huidige set up is een 6600k met Z170 bordje en GTX1070 en de PS4, ik speel op beide met enige regelmaat.
Hier gebruik ik een Sony KDL-40R470 voor en ik zit er ongeveer 2 meter vanaf.
...
Nu heb ik al van alles bekeken op internet met name hoe houdt de PS4 zich tov een 1440P paneel..
En eerlijk gezegd heb ik nog geen voldaan antwoord kunnen vinden.
Ik weet niet of het beeld mee schaalt, en hoe het eruit ziet. Misschien dat hier een medetweaker is met ervaring en of dezelfde soortgelijke setup.
Of moet ik het gewoon bij de huidige setup houden?
Mijn voorkeur gaat uit naar BenQ XL2730Z, of zijn er nog andere kanshebbers??
...