Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt alleen maar gebruikt voor race simulaties zoals Asseto Corsa, iRacing en rFactor2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: CoolerMaster Silent Pro M600, 600Watt
DVD speler LG GH22NS 22x DVDRW
Kast: CoolerMaster Elite 330 Black/Silver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de videokaart al besteld en die is van MSI dus wil dan ook het meoderboard van MSI hebben. Slaat misschien nergens op, maar alle risco's uitlsuiten dat dingen niet matchen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet stabiel draaien en 3 schermen van 1980x1020 aansturen. Zoals gezegd wordt de pc alleen gebruikt voor race simulaties. Leds in een kast of zulk soort zaken geef ik niets om. Ik vind het belangrijk dat het systeem stabiel draait en een paar jaar mee kan.
Ga je overklokken?
Als het niet nodig is dan ga ik niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil huidige pc upgraden naar een up to date systeem. Moederboard en cpu zijn uit 2008 en heb ik een paar jaar geleden van een vriend overgenomen. Videokaart is een 6950 maar deze is iets jonger maar heeft veel moeite met 3 schermen.
Voeding, dvd speler en kast zijn een paar jaar oud en hebben niet veel te lijden gehad.
Is mij huidige lijst voldoende of misschien te veel voor wat ik met de pc gaat doen?
Of moet ik een kant en klare upgrade kit kopen?
Alvast bedankt voor de reacties!
De configuratie:
De pc wordt alleen maar gebruikt voor race simulaties zoals Asseto Corsa, iRacing en rFactor2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: CoolerMaster Silent Pro M600, 600Watt
DVD speler LG GH22NS 22x DVDRW
Kast: CoolerMaster Elite 330 Black/Silver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de videokaart al besteld en die is van MSI dus wil dan ook het meoderboard van MSI hebben. Slaat misschien nergens op, maar alle risco's uitlsuiten dat dingen niet matchen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet stabiel draaien en 3 schermen van 1980x1020 aansturen. Zoals gezegd wordt de pc alleen gebruikt voor race simulaties. Leds in een kast of zulk soort zaken geef ik niets om. Ik vind het belangrijk dat het systeem stabiel draait en een paar jaar mee kan.
Ga je overklokken?
Als het niet nodig is dan ga ik niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil huidige pc upgraden naar een up to date systeem. Moederboard en cpu zijn uit 2008 en heb ik een paar jaar geleden van een vriend overgenomen. Videokaart is een 6950 maar deze is iets jonger maar heeft veel moeite met 3 schermen.
Voeding, dvd speler en kast zijn een paar jaar oud en hebben niet veel te lijden gehad.
Is mij huidige lijst voldoende of misschien te veel voor wat ik met de pc gaat doen?
Of moet ik een kant en klare upgrade kit kopen?
Alvast bedankt voor de reacties!
De configuratie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI H170A GAMING PRO | € 127,- | € 127,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 301,- | € 301,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 127,95 | € 127,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 836,95 | |