Toon posts:

Wazig hibernate probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een @home internetverbinding en heb ineens spontaan lijkt het wel een heel wazig probleem: wanneer mijn computer ge-hibernate heeft en weer wakker wordt heb ik ineens geen internetverbinding meer. Upload lijkt nog te werken, maar downstream is volledig geblokkeerd. Rebooten helpt dan, daarna werkt het weer perfect, maar het is toch zwaar irritant. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

ACPI is gewoon brak. Dit is geen netwerkprobleem, maar een powermanagementprobleem.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Topicstarter
acpwie? En als het powermanagement is, waarom doet alles het dan BEHALVE internet?

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Wie weet wat er op z'n reet gaat na een hibernate.
Probeer eens een andere powersaving modus en kijk of 'ie het dan wel doet, c.q. iets anders ern de brui aan geeft.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
nieuwste drivers van je netwerkkaart nemen denk ik zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik getried, maar veranderd nix. Het heeft tot twee dagen geleden ook altijd gewoon gewerkt, maar ik kan er niet achterkomen wat in de tussentijd fout gegaan is. Heb vrij veel progjes geinstalleerd en gedeinstalleerd, kan dus goed een softwarefout zijn.
Pagina: 1