Hallo Allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum maar ook in de pc community, hiervoor heb ik steed prebuild pc's gebruikt en daar wil ik nu verandering in brengen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal zeker gaan video bewerken daarvoor zal ik After Effects/ Premiere Pro en Cinema 4D veel gebruiken. Ik wil ook wel wat gamen, gewoon af en toe wat battlefield 1 ofzo. En ik programmeer veel daarvoor gebruik ik veel VM's en heb ik dus een goede proccessor voor nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tot 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik mee zal nemen is mijn muis de rest is allemaal oude apparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan een: Intel Xeon E3-1245 V5 of een Intel i7 6700 voor de processor (misschien is dit wel over kill maar dat kan ik dus niet inschatten) en een RX-480 als GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor processor maar voor de rest maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt als het maar niet enorm veel geluid maakt
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet voor overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral een goede suggesties voor een pc die in mijn prijs categorie valt. Ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou kunnen vertellen of de processors waar ik aan dacht goed zijn of juist niet en waarom (het zelfde voor de GPU)
Alvast Enorm Bedankt!
Ik ben net nieuw op dit forum maar ook in de pc community, hiervoor heb ik steed prebuild pc's gebruikt en daar wil ik nu verandering in brengen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal zeker gaan video bewerken daarvoor zal ik After Effects/ Premiere Pro en Cinema 4D veel gebruiken. Ik wil ook wel wat gamen, gewoon af en toe wat battlefield 1 ofzo. En ik programmeer veel daarvoor gebruik ik veel VM's en heb ik dus een goede proccessor voor nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tot 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik mee zal nemen is mijn muis de rest is allemaal oude apparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan een: Intel Xeon E3-1245 V5 of een Intel i7 6700 voor de processor (misschien is dit wel over kill maar dat kan ik dus niet inschatten) en een RX-480 als GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor processor maar voor de rest maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt als het maar niet enorm veel geluid maakt
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet voor overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral een goede suggesties voor een pc die in mijn prijs categorie valt. Ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou kunnen vertellen of de processors waar ik aan dacht goed zijn of juist niet en waarom (het zelfde voor de GPU)
Alvast Enorm Bedankt!