Toon posts:

intelli muisje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleemtje is dat als ik heftig zit te gamen met mijn intelli explorer muisje het soms zo is dat het hele geval uitvalt inclusief lampje enzo....hij doet dan geen F*ck meer. Als ik echter reboot werkt alles weer naar behoren.....is mijn muisje defect of is er een of andersoftware matig conflict....afgezien van het af en toe bibberen van de cursor is het nl een ok muisje....btw hij hangt aan de usb poort.

800 amd thu. msi k7t pro 2a of zo, 256 mbiets...asus 7700. terratect xfire

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 20:08
geen software conflict, want dan zou het lampje gewoon moeten branden.

Dus de power door de usb of de muis zelf.

Jouw voeding = hoeveel watt?

Nature will strike back.....

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
hmm...intelli muisjes hebben de vervelende eigenschap om een kabelbreuk te krijgen op het stukje waar de kabel de muis ingaat..misschien bij jouw ook?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had eerst mijn busklok op 110 staan, maar toen viel hij telkens na 5 minuten uit.. als ik hem dan in een andere poort deed werkte hij weer gewoon. Toen ik die busklok lager zette werkte hij weer gewoon naar behoren.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips zover.....de voeding is het volgens mij niet want heb hele tijden geen probs....is een 300watt btw...en dat van die kabel breuk is een optie want echt alles kapt er mee...mijn muisjes lampje is ook uit. maar het gekke is als ik reboot is mijn muisje er weer en kan ik weer gezellig verder. Kan iemand mij vertellen of het zo is dat als de verbinding eenmaal is verbroken in het kabeltje en je rommelt een beetje met de kabel doet hij het dan normaal gesproken weer of moet je toch altijd rebooten want als het zo is dat ik moet rebooten is het inderdaad misschien de oorzaak....de kabel breuk dus.......tering wat een woooooooooorden brei....*D

Verwijderd

Ik heb precies dezelde problemen met mijn Intelli explorer muis.
Ook gaat bij mij (de muis dus) het lamje uit.
Meestal bij het openen van app. valt hij voor 1 a 2 sec stil.
Als hij vast loopt dan is het inderdaad met een reboot alles weer goed.
Ik heb diverse usb poorten geprobeerd maar niet hielp.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 17:52

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mijn ervaring is dat de muis niet goed reageert als je de muis gebruikt op de USB poort.

Misschien is dit beter als je de muis op PS/2 zet. >:)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Ik heb die Intellie Mouse al meer als een jaar en gebruik hem op mijn werk via USB -> NOOIT problemen mee... uitzondering? :?

Misschien toch drivers of OS? :?

Verwijderd

Ja het klopt.

Ik heb , nu dan, al bijna 1 jaar die muis. Hij begon na 3 maanden echter te hakkelen en ik had ook van die vage klachten dat hij na rebooten het weer deed, maar tijdens spelletjes of in windows ineens stopte.

Ik had microsoft gemaild en ze wilden m gratis vergoeden, maar de verzendkosten waren zo hoog, dat ik de reparatiemaar zelf ging doen.

Bij mij was het echt zo dat NIET de kabel ZELF, maar de connector van de kabel op het printplaatje IN de muis kapot was. Dit is een witte connector (bij mij) en de ijzeren pootjes die in de printplaat gaan was er 1 van gebroken.

Ik haalde de connector eraf en soldeerde de draadjes direct op de plekjes waar ze moeten.

Als je dit van plan bent waarschuw ik je dat dit HEEL precies werk is en moet zorgen dat je kabeltje in kleuren uit elkaar houdt en even opschrijft waar welke moet.

groet roeb

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 00:10
Is het zinvol om zo'n oud topic hiervoor omhoog te schoppen? ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 18:38

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 15:16:
Ja het klopt.

Ik heb , nu dan, al bijna 1 jaar die muis. Hij begon na 3 maanden echter te hakkelen en ik had ook van die vage klachten dat hij na rebooten het weer deed, maar tijdens spelletjes of in windows ineens stopte.

Ik had microsoft gemaild en ze wilden m gratis vergoeden, maar de verzendkosten waren zo hoog, dat ik de reparatiemaar zelf ging doen.

Bij mij was het echt zo dat NIET de kabel ZELF, maar de connector van de kabel op het printplaatje IN de muis kapot was. Dit is een witte connector (bij mij) en de ijzeren pootjes die in de printplaat gaan was er 1 van gebroken.

Ik haalde de connector eraf en soldeerde de draadjes direct op de plekjes waar ze moeten.

Als je dit van plan bent waarschuw ik je dat dit HEEL precies werk is en moet zorgen dat je kabeltje in kleuren uit elkaar houdt en even opschrijft waar welke moet.

groet roeb
open gewoon een nieuw topic of gebruik de search.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1