Defunctus Deo Juvente
mja... geen id...
ik heb nog nooit zon in in handen gehad
jamemr genoeg... sterkte ermee
Audi A8 W12 6.0
Dank je want is echt kick ding..(alleen snap ik IE daar ff niet.. overal moet ipv http:// avantgo:// voor ? Of moet er net als wap iets specials voor zijn..Op woensdag 27 juni 2001 13:43 schreef delyver het volgende:
mja... geen id...
Voor Tweakers..?
Defunctus Deo Juvente
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Op woensdag 27 juni 2001 14:05 schreef XerroR het volgende:
Misschien heb je hier wat aan:
Compaq H3630 Search
Dank U(als iemand antwoord gelijk weet)
Gaarne hier zetten
Succes.
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Ik werk bij Compaq en repareer die dingen als ze terug komen van klanten, Dat niet kunnen synchronizeren heeft te maken met of de connectie of de software die niet goed geinstalleerd is .. kijk eens in hardware profielen van je pc of er geen conflict als het dan nog niet lukt terug sturen dan kan ik er lekker in gaan solderenOp woensdag 27 juni 2001 13:13 schreef HappyFun het volgende:
Heb de H3630 net binnen en wil gaan installeren![]()
En bij activesync wil ik outlook etc kopieren maar rare is dat ie niet accepteert:
Cannot be cynchronizedWat kan ik doen..
99% zeker dat software is want heb uhm 1 dag(precies te zijn..8 uurOp woensdag 27 juni 2001 19:12 schreef SledGeMan het volgende:
[..]
Ik werk bij Compaq en repareer die dingen als ze terug komen van klanten, Dat niet kunnen synchronizeren heeft te maken met of de connectie of de software die niet goed geinstalleerd is .. kijk eens in hardware profielen van je pc of er geen conflict als het dan nog niet lukt terug sturen dan kan ik er lekker in gaan solderen
Defunctus Deo Juvente
Lukt nu allemaal redelijk maar door installeren van Ipaq krijg ik in IE een weird iets 

Onder de buttons(vorige/volgende/stoppen ect) zit nu extra stukje grijs..wie weet hoe dit weg kan..?

Onder de buttons(vorige/volgende/stoppen ect) zit nu extra stukje grijs..wie weet hoe dit weg kan..?
Defunctus Deo Juvente
Staat geen tekstOp woensdag 27 juni 2001 22:39 schreef cyberjoy het volgende:
misschien de tekst weghalen die onder de knopjes staat? .. weet het niet precies..
En verlarged zich als ik IE openen
Defunctus Deo Juvente
ik heb zelfde probleem met mijn 3630.
heb hem na een half jaar weer uit de kast gehaald en vanwege het missen van een serieele port op me laptop een usb connector erop gezet... zonder resultaat.
zie hier voor meer http://gathering.tweakers...t_messages/982134///h3630
heb hem na een half jaar weer uit de kast gehaald en vanwege het missen van een serieele port op me laptop een usb connector erop gezet... zonder resultaat.
zie hier voor meer http://gathering.tweakers...t_messages/982134///h3630
Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]
Pagina: 1