Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
eigenlijk meer voor mezelf, gewoon dat ik is een keer een kabeltje kan trekken
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Dan zou ik gewoon de goedkoopste nemen.
Want als het niet voor een grootse gebouwbekbeling is maakt het niet veel uit en haal je altijd wel de CAT 5. Dat wordt pas een probleem bij afstanden langer dan 100mtr.
Waar je wel op moet letten is dat je wel de juiste outlets en RJ45 connectors bij de juiste kabel neemt, want hier zit bij solid e.d. verschil in.
Want als het niet voor een grootse gebouwbekbeling is maakt het niet veel uit en haal je altijd wel de CAT 5. Dat wordt pas een probleem bij afstanden langer dan 100mtr.
Waar je wel op moet letten is dat je wel de juiste outlets en RJ45 connectors bij de juiste kabel neemt, want hier zit bij solid e.d. verschil in.
Kan jij aan een half-duplex UTP kabel komen dan?Wel FULL-duplex kabel nemen.
Crap!
... en oranje! :P
HDX-UTP, hoe verzin je het!
...Hoewel, in Belgie is het geloof ik wél verkrijgbaar, maar dan onder de naam CUT-5
...Hoewel, in Belgie is het geloof ik wél verkrijgbaar, maar dan onder de naam CUT-5
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Voor thuisgebruikers zou ik altijd stranded aanraden. Hierbij bestaat elke ader een een groot aantal dunne draadjes, het resultaat laat zich veel makkelijker buigen.
Bij solid is elke ader een massieve koper-draad, de resulterende kabel is veel stugger en bij te vaak buigen op dezelfde plaats kunnen aders breken. Deze soort bekabeling is bedoeld om eenmalig neer te leggen, in een gebouw in kabelgoten en achter muren en plafonds (een formele term hiervoor is "plenum bekabeling").
Bij solid is elke ader een massieve koper-draad, de resulterende kabel is veel stugger en bij te vaak buigen op dezelfde plaats kunnen aders breken. Deze soort bekabeling is bedoeld om eenmalig neer te leggen, in een gebouw in kabelgoten en achter muren en plafonds (een formele term hiervoor is "plenum bekabeling").
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
wat is dat nou weer??Op woensdag 27 juni 2001 13:11 schreef Settler het volgende:
Stranded
Solid
Solid/duplex
cat 5 = utp (recht of cross)
okey je hebt ook Sutp das Sheelded utp
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Shielded Unshielded Twisted Pair?Op woensdag 27 juni 2001 16:52 schreef x-force het volgende:
[..]
okey je hebt ook Sutp das Sheelded utp
toch knap
Zo te zien lult hier de meesten over dingen waar ze geen bal verstand van hebben.
Full duplex of halfduplex UTP bestaat niet, dat ligt aan je NIC of je Full of Half duplex wilt draaien.
Full duplex of halfduplex UTP bestaat niet, dat ligt aan je NIC of je Full of Half duplex wilt draaien.
Verwijderd
kan het dan zijn dat een bepaalde nic niet werkt met een bepaalde kabel omdat de nic slechts halfduplex is??Shift schreef op 27 June 2001 @ 17:23:
Duplex:
Tweevoudig.
Komt er dan niemand op het idee dat ze met duplex bedoelen dat het gewoon twee UTPtjes zijn die aan elkaar vast gebakken zitten? Ik heb zelf een nog wazigere kabel liggen, nl. "Isonet Endurance". Dit is een Duplex UTP met 4 glasvezel aders
Das pas kabel!
Tweevoudig.
Komt er dan niemand op het idee dat ze met duplex bedoelen dat het gewoon twee UTPtjes zijn die aan elkaar vast gebakken zitten? Ik heb zelf een nog wazigere kabel liggen, nl. "Isonet Endurance". Dit is een Duplex UTP met 4 glasvezel aders
Das pas kabel!
Pagina: 1