Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordakoes
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
Mijn vraag
Ik gebruik de standaard apple mail client. Deze heb ik gelinkt aan mijn Gmail account. Nu heb ik in de alle berichten box 12000+ mails staan die ik graag opgeruimd had. Als ik deze allemaal selecteer en later verwijder blijven ze steeds terug komen. Ik heb het idee dat deze van de google servers terug gehaald worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mail voor IOSX, El Capitan.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoals ik aangaf denk ik dat de mails van gmail steeds worden gesynct met het account. Misschien dat ik deze gelijk bij gmail zelf allemaal in een keer kan verwijderen, of er een andere optie is om alle mails in het account leeg te gooien. Op dit moment staan er geen mails die absoluut bewaard moeten worden. Een leeg account is beter dan eentje met ontelbaar opgeslagen mails...

Ik hoop dat mijn uitleg te begrijpen is, graag een reactie of een PM! :>

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
Wanneer je in de Mail client een mail verwijderd, verdwijnt hij direct uit het mailclient, maar duurt het even voordat het doorgevoerd is naar de mail server. Vooral met 12k email berichten. Als je dan tussendoor de mailclient afsluit, stopt dat proces. Dan kun je beter even op http://mail.google.com/ inloggen om alles te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordakoes
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
@ThomasG In de mail client waren alle mails verwijderd, voor een tijdje stond het aantal mails dan ook op 0. Na een tijdje kwamen alle mails weer terug.

Als ik inlog via gmail kan ik maar 100 mails per keer selecteren. Of is er ook een optie om alle mails in de map ''Alle berichten'' te selecteren en te verwijderen? Aangezien ik 12k mails heb ga ik geen 120 pagina's stuk voor stuk verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin66075
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:38
Jordakoes schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:11:
@ThomasG In de mail client waren alle mails verwijderd, voor een tijdje stond het aantal mails dan ook op 0. Na een tijdje kwamen alle mails weer terug.

Als ik inlog via gmail kan ik maar 100 mails per keer selecteren. Of is er ook een optie om alle mails in de map ''Alle berichten'' te selecteren en te verwijderen? Aangezien ik 12k mails heb ga ik geen 120 pagina's stuk voor stuk verwijderen.
Als je alle berichten op een pagina selecteerd komt er als het goed is een linkje tevoorschijn waarmee je alle 12k mails kan selecteren.