Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn PC een upgrade gegeven met een SSD, mijn oude HDD wat voorgaans mijn boot schijf was heb ik nu als 2e schijf aangesloten. Alles werkt redelijk goed tot op het punt dat alles nog op de HDD staat. Ik kan namelijk geen programma's vanaf de HDD openen en niet door bestanden en mappen van de gebruiker speuren, waarvan ik bij de installatie op SSD hetzelfde microsoft account voor gebruikt heb. Ik moet namelijk eigenlijk nog wat bestanden van de schijf afhalen als het mogelijk zou zijn ook kan hij geen bestanden of mappen of programma's vinden via de windwos zoek functie van die schijf.. Iemand enige tips wat ik kan doen?
Wat heb ik al geprobeerd?
- Mijn account 'bevestigen' helaas stuurt microsoft me geen code toe via de mail... ?
- In eigenschappen kijken naar de rechten van de gebruikers
Specificaties mijn systeem:
SSD: PNY optima 480GB
HDD: Seagate barrucade 2TB
Moederbord: MSI H81M-E34
CPU: Intel Core i5 4690K
GPU: MSI GTX 960 4G
RAM: 8GB Crucial ballistix sports
Voeding: Een cooler master thunder 650W
Alvast bedankt voor de suggesties!
met vriendelijke groeten,
Roy
Ik heb vandaag mijn PC een upgrade gegeven met een SSD, mijn oude HDD wat voorgaans mijn boot schijf was heb ik nu als 2e schijf aangesloten. Alles werkt redelijk goed tot op het punt dat alles nog op de HDD staat. Ik kan namelijk geen programma's vanaf de HDD openen en niet door bestanden en mappen van de gebruiker speuren, waarvan ik bij de installatie op SSD hetzelfde microsoft account voor gebruikt heb. Ik moet namelijk eigenlijk nog wat bestanden van de schijf afhalen als het mogelijk zou zijn ook kan hij geen bestanden of mappen of programma's vinden via de windwos zoek functie van die schijf.. Iemand enige tips wat ik kan doen?
Wat heb ik al geprobeerd?
- Mijn account 'bevestigen' helaas stuurt microsoft me geen code toe via de mail... ?
- In eigenschappen kijken naar de rechten van de gebruikers
Specificaties mijn systeem:
SSD: PNY optima 480GB
HDD: Seagate barrucade 2TB
Moederbord: MSI H81M-E34
CPU: Intel Core i5 4690K
GPU: MSI GTX 960 4G
RAM: 8GB Crucial ballistix sports
Voeding: Een cooler master thunder 650W
Alvast bedankt voor de suggesties!
met vriendelijke groeten,
Roy