Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, browsen, en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een GPU (R9 280x XFX Black), SSD (Crucial BX200) en HDD (Oude Samsung). Die ga ik dus hergebruiken in mijn nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet, ik sta open voor suggesties!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat mijn systeem koel en stil loopt, de case die ik uitgekozen heb heeft aan beide sidepanels geluids dempend materiaal
Ga je overklokken?
Nope, leuk om te doen maar van mij niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips wat er nog verbeterd zou kunnen worden
Ik ben nog niet erg zeker over de case, qua prijs lijkt het mij een goede case, met veel geluids dempend materiaal. Ik keek ook naar de Define S en Define R5. De Define S is ongeveer hetzelfde geprijsd, maar vooral bedoelt voor waterkoeling (plan ik niet om te gaan doen), dus zou ik erg veel ruimte overhouden in de case. De R5 lijkt precies op de R4 met een paar kleine verbeterpuntjes, voor 20 euro meer, het lijkt mij dat de R4 dus de betere koop zal zijn.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Vooral gamen, browsen, en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een GPU (R9 280x XFX Black), SSD (Crucial BX200) en HDD (Oude Samsung). Die ga ik dus hergebruiken in mijn nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Cryorig M9i | € 32,98 | € 32,98 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,- | € 62,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 531,33 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet, ik sta open voor suggesties!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat mijn systeem koel en stil loopt, de case die ik uitgekozen heb heeft aan beide sidepanels geluids dempend materiaal
Ga je overklokken?
Nope, leuk om te doen maar van mij niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips wat er nog verbeterd zou kunnen worden
Ik ben nog niet erg zeker over de case, qua prijs lijkt het mij een goede case, met veel geluids dempend materiaal. Ik keek ook naar de Define S en Define R5. De Define S is ongeveer hetzelfde geprijsd, maar vooral bedoelt voor waterkoeling (plan ik niet om te gaan doen), dus zou ik erg veel ruimte overhouden in de case. De R5 lijkt precies op de R4 met een paar kleine verbeterpuntjes, voor 20 euro meer, het lijkt mij dat de R4 dus de betere koop zal zijn.
Alvast bedankt voor jullie hulp