Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• charlotte101
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09-2020
Hoi,

Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een goedkope smartphone met een zo goed mogelijke camera (ook voor binnenfoto's). Op dit moment heeft zij de oude Iphone 5s van mijn zus, maar zij vindt deze niet zo makkelijk te hanteren en ook heeft ze liever een wat groter scherm. Het liefst zou mijn moeder een telefoon van rond de 100 euro willen,maar ik heb voor die prijs geen telefoons kunnen vinden met een goede camera.

Op dit moment denk ik dat een Androidtelefoon met een speciale launcher (bijvoorbeeld "wiser") het prettigst zal zijn voor haar.

Ik keek eerst naar telefoons onder de 200 euro (Wiko fever, Motorola Moto G), maar zag dat de Nexus 5x flink in prijs gedaald is en een erg goede camera heeft.....

Mijn moeder zal de telefoon alleen gebruiken voor Whatsapp, fotograferen, bellen en sms'en. Het enige wat dus van belang is is dat de telefoon een goede camera heeft. Het maakt voor haar niet uit dat de Nexus 5x maar 16 GB opslag heeft (haar huidige telefoon heeft ook maar 16 GB)

Klopt het dat de de Nexus 5x veruit de beste camera heeft onder de 240 euro? Of kan zij beter voor een van de andere modellen gaan?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Qua foto's maken denk ik dat de 5x een van de beste camera's heeft voor het geld. Wat filmen betreft heb ik mijn bedenkingen omdat er geen stabilisatie op zit.

Andere optie kan de Moto G4 zijn welke ook een goede camera heeft. Verder heb je nog wat chinese merken maar dat zal geen optie zijn denk ik.

Dus als het puur om de camera gaat dan zou ik ook de 5x nemen.

• charlotte101
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09-2020
Superbedankt! Dan wordt het de Nexus 5x!