Mijn iPhone 5s laadt alleen op als hij uit staat. Maar heeft dan ook geen signaal dat hij aan het opladen is. Als hij aan staat een ik sluit de lightning kabel aan gebeurt er niets.
Ook maakt de telefoon geen connectie met iTunes als ik hem via usb met mijn Macbook verbindt.
Heb dit met verschillende lightning kabels geprobeert die op andere iPhone wel werken. Kan dus niet aan de kabel liggen.
Heb de iPhone ook geheel gereset/leeg gehaald maar dat hielp ook niet. En software probleem lijkt daarmee uitgesloten?
Aangezien hij wel oplaadt als hij uit staat lijkt de batterij of de lightning connector niet het probleem te zijn.
Iemand dit probleem ook eens gehad? Of enig idee wat het kan zijn?
Googlen levert wel soortgelijke problemen op maar geen oplossingen...
Ook maakt de telefoon geen connectie met iTunes als ik hem via usb met mijn Macbook verbindt.
Heb dit met verschillende lightning kabels geprobeert die op andere iPhone wel werken. Kan dus niet aan de kabel liggen.
Heb de iPhone ook geheel gereset/leeg gehaald maar dat hielp ook niet. En software probleem lijkt daarmee uitgesloten?
Aangezien hij wel oplaadt als hij uit staat lijkt de batterij of de lightning connector niet het probleem te zijn.
Iemand dit probleem ook eens gehad? Of enig idee wat het kan zijn?
Googlen levert wel soortgelijke problemen op maar geen oplossingen...